Petra Nyman Art & Design

söndag 28 april 2013

Födelsedagsfirande! House of Lola! Fyndat!

Har varit o grattat världens bästa morfar på eftermiddagen! Så nu rullar jag fram kan jag säga!
Tur att jag fick köra två vik pass idag  Pilates o Spinning!
 
 Hipp hipp hurra piggaste o fräschaste 91-åringen! Snart får du flytta ut till sommarstugan! Det är livskvalité som heter duga! Mamma hade bakat god tårta! Så kul o få träffa alla sina släktingar! Vi saknade Bella o Jullan!
En av anledningarna till att jag rullar fram! hihi!
 
Ett tips till Många som är allergiska i dessa tider! Inte jag peppar, peppar!
Men R är det! Vi åkte förbi apoteket för att köpa DYRA Clarityn men då fick han tipset att köpa dessa istället som var MYCKET billigare men var exakt likadan som Clarityn!
28 tabletter kostade 39:

Gårdagens middag! Från Kils slakteri!
 
 
Gårdagens livsnjutare i solväggen!
 
Det ska va gött o leve annars kan det kvette!
:)

 Utemöblerna har dock inte kommit fram än!
Kvällsolen intill husväggen, tidning o värmedynan Elsa i knät!
 Bubbel i glaset! Lucky me!
På tal om min bästa morfar så måste det vara Claes bästa gammelmorfar!
Han hade bakat glutenfria bullar till Claes!
Hur gulligt är inte det när man är 91 bast?!?
 
Åkte till Blomsterlandet igår! Fick tag på den underbara vasen!
Köpte en till mig o en till mamsen!
 
Priset rena fyndet! Hör o häpna! 59:- på Blomsterlandet!
 
Idag fick jag tacka nej till ett fantastiskt erbjudande!
Att ha en House of Lola visning här hemma,
där de skulle fota o intervjua för att ha på House of Lolas Facebook!
Det tog emot att tacka nej ska jag säga!
Vi bestämde att ta en visning runt Poolen istället när det blivit lite varmare!
Säljare är min goa kollega på KMTI
Kika in på hennes blogg vetja! HÄR!
 
 
Imorgon får vi antagligen  Wilmas provsvar!
Sen kommer antagligen vå r(Bellas) lägenhet i Linköping ut på Hemnet!
 
Bilderna blev supersnygga!
 
 
Kram o ta hand om er! Livet är inget man kan ta förgivet!
 
Glöm aldrig det!
 
<3
 
/Petra

4 kommentarer:

  1. Så härligt att vara så vital vid 91 års ålder! Lyckliga du som har en sån morfar!
    Hoppas på bra provsvar om voffsingen!
    Kram Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är underbart att ha sådan livskvalité! Hoppas på att ärva hans gener! Dessutom den mest rättvisa människan jag känner! En stor förebild min morfar! Inte konstigt att min mamma blev bästa mamsen!:)

      Radera
  2. Underbara bilder. 91 år, han ser ju inte ut att vara en dag över 70.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi,hi det ska jag hälsa honom! Kram på dig! Nu ska jag åka o köra pilates! Önskar dig en härlig start på veckan!

      Radera