Petra Nyman Art & Design

onsdag 24 april 2013

Tröstshoppar Justin Bieber parfym från nätbutiken Parelle!

Vem vill inte ha en Justin Bieber parfym!
Jag hittade den till pangpris på Parelle!
Veckans erbjudande tydligen!
Finns allt man kan drömma om! Bara några klick bort!
Parelle  HANDLA HÄR! får ni se! :)
 
Vacker flaska!
 
Tröstade mig med att kika runt lite bland smink o hudvårdsprodukterna
 nu när Londonflyget var inställt!
Som tur är behöver man ju inte vänta med att shoppa på Taxfreen längre!
Mycket enklare o smidigare på nätet!
 Lika billigt!
 
Läste att svenska Biebers är nedringda av Justins fans!
Oj då! Inte kul att heta Bieber alla gånger?!? :)
 
Idag kom Bella hem ifrån Amsterdam! <3
Så nu är det dags att ta tag i att sälja lägenheten i Linköping!
Ett år gick så fort?!? Kan ni fatta!
I höst bär det av till Newyork o Broadway Dance Center!
Måste skriva det med jämna mellanrum så jag till
slut kanske fattar att ungen ska bo där nästa år! Hihi
Vi har redan kontaktat mäklaren! Så snart ligger den på nätet!
Blir nog inga problem att sälja den fina lägenheten som
ligger så centralt i Linköping!
 
Har svarat på många mail idag! O har många kvar att svara!
Men först ska jag ta en kopp kaffe!
Ingen sol idag tyvärr!
 
Må så gott o ta hand om varandra!
Kanske ses vi på spinningen ikväll?!? Vem vet!
 
<3
/Petra
 


1 kommentar:

  1. allt bra?
    du får gärna rösta på sonen min i en tävling här vi skulle uppskatta ett gilla på bilden så deltar du automatiskt i min blogg tävling.
    kraaam

    https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=448146465260882&set=oa.148049142029762&type=1

    SvaraRadera