Petra Nyman Art & Design

tisdag 2 april 2013

Örebro utflykt!

Hej! Nu har vi inte hörts på ett par dagar! Påskdagen gick i lugnets tecken, slapparkläder o vi åt påskmatsrester 2 gånger. Igår tog vi en hundpromenad  i solen, sen åkte jag o körde en timmes Bodysculp....det känns idag! ONT! :) När jag kom hem var det bara att fixa iordning sig för att sticka till goa vänner i Örebro! Gissa vad jag njöt av att få sätta mig vid dukat bord o underbar mat! Det kändes så lyxigt!
 
Vilken fin dag det har varit i Örebro!
Vi tog in på Stora hotellet igår efter middagen!
Myigt att bo på hotell ibland!
 
 
En liten stros på stan efter hotellfrukosten!
Samt lite shopping! Sjukt nöjd! :)


Inte fel med den här utsikten när man äter frukost!

 Efter stros på stan o lite shopping tog vi en gemensam lunch med Per o Elisabeth
Sen rullade vi hemåt!
Nu har jag jobbat, o ska snart sticka iväg o köra spinning!
Men jag har fått typ nackspärr! Jätte ont när jag vrider huvudet!
Blä vi får väl se hur det går på spinningen?!?
 
Kram på er!
 
<3
 
/Petra

4 kommentarer:

  1. Du många prova restaurang A Mano på Stallbacken nästa gång du är i Örebro. Kan oxå rekommendera Clarion Hotel Örebro för övernattning och bubbelpool.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Vi har bott på Clarion men missat bubbelpoolen! Vi bodde i Örebro (min man kommer därifrån) o min dotter är född där så det är alltid speciellt att besöka Örebro! Ha en fin dag! /Petra

      Radera
  2. Låter som härlig helg i Örebro. Hoppas du känner dig bättre i nacken o får en bra minivecka. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Tycker det känns lite bättre faktiskt! Spinningen gick bra igår! Kikade in på din blogg! Vilka snygga kläder du hade på dig! Kram Petra

      Radera