Petra Nyman Art & Design

onsdag 17 april 2013

Jobbardag! Hälsoångest!

Oj vad trött jag är! Mina ben efter dubbelpass igår o spinning idag är tunga! Skönt tunga! Vaknade dessutom super tidigt imorse! Kl 9:00 hämtade jag en kollega på tågstationen som varit här i Karlstad o jobbat idag! :)

När jag jobbat färdigt idag på SamC åkte jag raka vägen hem o bytte om till spinningen!
Fullsatt klass! Piggnade till efter passet dock!
Det gör man alltid! :)
 
Här inne var vi ca 25 pers ettag idag! Men sen var det bara lill -gruppen kvar!
Här går vi igenom nyheterna i nästa version av dataprogrammet jag jobbar med!
Man blir trött av att sitta inomhus med dataskärm en hel dag!
Grusiga ögon!
Vi åkte till Gustav fröding för en god lunch!
Där var poolen igång med palmer i kulisserna!
Himlen var klarblå här i Karlstad idag!

Skönt med lunchbreak! Lite äppelpaj med vaniljsås o croissant slank ner!
Inte konstigt om man blev lite trötter på eftermiddagen?!?

Valde på snabbmat idag eftersom hela familjen tränat på kvällen!
Fick bli en sushi!
Nu sitter jag här i soffan o kollar på Hellenius!
Helt sjukt!
(Brasa, ljus, Wilma en mm ifrån mig!:)
Kött som är salmonellasmittat, ägg kunde ocks vara
smittat såg jag på nyhetsmorgon,
oxfilé som är hästkött! Man ska inte äta fisk från Östersjön!
Frysta, hallon, socker, kolhydrater!
Vad ska man äta liksom?!? Känns som allt är farligt ju!
 
Lagom är bäst!
Kram o ha en fin kväll!
Blir nog snart natti här!
<3
/Petra


1 kommentar:

  1. Oj så fullt upp du haft det...
    Javisst är det tråkigt..vad ska man äta...ägg hade jag inte hört..trist...min goa bea kommer inte upp i några 72 grader :( Men men, jag lär göra den ändå...
    får väl äta fläskfilé ett tag och inte nöt då....tills det verkat lugna sig....hallon äter vi ändå, då vi är vaccinerade..

    Lagom är nog bäst i allt
    Natti / Gizze

    SvaraRadera