Petra Nyman Art & Design

tisdag 16 april 2013

Cellprov! Lyckligast i världen!

Nu är det gjort! Ja, svaret har jag ju inte fått än då! Det tar 4-6 veckor! Men fatta vad viktigt att vi inte hoppar över cellproven o mammorgrafierna vi blir kallade dit!
Lyssna nu! Gå dit! Det räddar liv! Tar inte mer än 5 minuter! Barnmorkan var jätte gullig!

Läs o begrunda!

Nöjd! Har haft en klump i magen hela dagen!
Nu ska jag ta en kopp kaffe utomhus!
Andas in luften o njuta av att solen kikade fram!
 
Måste bli bättre på att ta dessa!
 
Äter ni något kosttillskott?
 
Kram Petra!
 
<3
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Klart man går på både cellprov och mammo...
    Solen skiner så skönt men med hvdvrk deluxe så hoppas jag på en bättre dag i morgon... (jo dagen har varit bra ändå..van att ha ont men..)

    Jag tar Magnecium....sen boostar ja ju med frukt och grönt i massor :)
    Kram Gizze

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du mår bättre idag! Tråkigt att ha ont! Fy! Vad är magnesium bra för? Kram Petra

      Radera
  2. Inga extra tillsatser. Kanske borde, men tror på bra mat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har läst boken om livsmedelsindustrin! Inte mycket som är det man tror känns det som! Kan ju bli lätt nojig! Hörde dessutom en ny forskning att Omega 3 är super bra (förlänger livet med 2 år:)! D vitamin läste jag i en intervju att man blir på så gott humör av! Hihi Har ju ingen aning egentligen?!? Kram Petra

      Radera
  3. Håller med föregående talare! För några år sen körde jag och Gubben Mivitotal plus under vinterhalvåret, det skall ju innehålla ALLT, men vi glömde att ta det stup i kvarten... Fast vi blev inte sjuka i alla fall så det kanske räckte med att köpa flaskan...
    Kram Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man glömmer ju stup i kvarten! Jag brukar ju inte vara sjuk heller! Peppar, peppar!:) Kram Petra

      Radera