Petra Nyman Art & Design

söndag 5 maj 2013

Fuck Cancer! Bjud på tavlan! Alla pengarna går till Ung Cancer!

Här ser ni vad jag pysslade med på lördagkvällen! Måla o tiden bara rinner iväg!
Jag bestämde mig för att den som köper den här målnigen betalar in beloppet till http://www.ungcancer.se/ o jag skickar tavlan till dig <3!
Alla kan göra något för att hjälpa till!
Bjud nu vi börjar väl på 100:- Någon?
 
 Dance your tears away!
 
 
 
Svårt att få fram de riktiga färgerna på bild!

Ser nu huvudet i klänningen!

Hon ska få ett ansikte idag!
Snart klar
This is my best!
Samma serie som Magdalena Graafs
 
Dela! Share!
 
OM NI!?
 
 
FUCK Cancer!
Högst bud senast 12 Maj får tavlan!
Jag ska uppdatera med mått tror 36*48 o fler bilder när den är helt klar!
Akryl på dukpannå!
 
<3
 
/Petra
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Den ser superfin ut Petra! Hoppas du få mycket för den -fint att pengarna skänks <3
    Ha en fin måndag kram Gizze

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Det har kommit några bud! :) Många önskemål att jag ska måla större tavlor så det är ju roligt! Prestationsångesten växer! Trevlig måndag!:)

      Radera