Petra Nyman Art & Design

måndag 17 juni 2013

Hemmagjord Burgare o CO! Tandblekning iWHITE från Apoteket! Nattdopp!

Ikväll fixade jag mitt egna lilla hamburgerhak här hemma! Så gott med egna burgare o potatisklyftor!
Hamburgare när den är som godast! Sorry  alla hamburgerkedjor Mc Donald´s, Burger King, Max...... ! :)
 
Sen njuter jag ju extra mycket när hela "familia" är samlad runt middagsbordet!

 Min buffé! Inomhus tyvärr!
 Men kan det vara sant?!
De visade på tv:n att det skulle bli 28 grader på midsommarafton?!?
Gott o enkelt tillbehör! Blanda ihop ädelost o cremefraiche till en röra!
Mums vad gott!


Jag tog en tur till Bergvik köpcentrum idag! Jag kom  hem med det här nya kittet "tandblekning" som finns på apoteket! Det är skenor med "blekmedel" som man ska sitta med i 20 minuter, 5 dagar i sträck för bästa resultat! Jag återkommer med utlåtande! Måste få det vitaste leendet till midsommar om det fungerar som det ska?!? Kostnad 399:-  ord (499:-) Jag tyckte jag såg lite skillnad redan efter första behandlingen? Men jag ska meddela om det var värt pengarna! :) Ja, jag vet att jag är fåfäng! Men vitaste leendet till midsommar vinner! Hehe
Tada mitt premiärdopp! Igår kväll var det så varmt o kvalmigt här hemms så jag
 frågade Bella om hon ville hänga med på ett nattdopp! Det gjorde hon gärna!
Riktigt skönt! Det är ju 26 grader i poolen så det är ju inget vinterbad precis!
Badkrukan Petra njöt faktiskt av det svalkande doppet!
 
Nej nu ska jag gå o lägga mig!
Träningsvärken har släppt så imorgon ska jag på igen!
 
Puss!
 
/Petra

10 kommentarer:

  1. Å vad spännande det MÅSTE du berätta om det funkar, vill också bleka tänderna.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag tycker nog att de blev lite vitare!Ha en härlig torsdag! Kram Petra

      Radera
  2. Smaskig hamburgare, ser verkligen jätte gott ut när ni dukat upp med så många valmöjligheter :D

    Ja rapportera gärna om tandblekningen fungerar, jag har själv bara använt en av alla de man kan köpa online. Tror det var DentaWorks jag provade (http://www.tandblekningar.net/jamforelse/). Men kan man köpa på Apoteket för typ samma pris så är det inte fel :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Burgarna gjorde succé! :) Jag tycker att de blev lite vitare ändå! Bra länk du lämnade! Ha en härlig torsdag! Kram Petra

      Radera
    2. Härligt! Tack för "follow-up"!

      Radera
  3. Jag testade tandblekning från dentasy ( http://www.dentasy.se/startkit ) för typ 3 veckor sedan och blev nöjd med resultatet, har kompisar som också testat iwhite men inte lika bra, vore kul med före efter bilder om du har?

    PS använde rabattkod rabattjakt så fick man även 10% rabatt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej! Tusen tack för din info! Jag körde White stripes från Let´s Deal! Jag tyckte nog de var bättre än Iwhite! Men man vet ju inte riktigt vad de innehåller! Såg hos min bloggkompis att Carolina Gynnings "whitepenna" inte skulle användas av ammande mammor?!? Vad innehåller de?!? Huga! Kramen <3 Ska testas! Vem vill inte ha ett blänkande leende! Hihi

      Radera
  4. Hej! Fick du ingen nyansguide eller något för att mäta resultatet? Jag fick det med min beställning från smilodent.se, kul att se att blekningen faktiskt funkar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det fanns det inte! Funkade din blekning från smilodent? :)

      Radera
  5. Åh du måste prova Stella whites nya stripes tandblekning. Har precis testat den och den är hur grym som helst. 199 kr via letsdeal. :D // Wendy

    SvaraRadera