Petra Nyman Art & Design

fredag 5 april 2013

Recept på Godaste kycklingen ever! Bloggvärlden!

Hej fina! Idag är den min absoluta favvodag! Även om jag faktiskt älskar alla dagar o alla årstider!
Funderade på det här med bloggar! Vilken kul idé egentligen att man kan dela med sig av tips, idéer o inspiration! Jag googlade på Livskraft eftersom jag var lite nyfiken på vilka klasser de hade! Ibland kan det vara lite kul som instruktör att gå på någon annnas pass än sina egna för att få lite ny inspiration! Inte för att jag gör det särskilt ofta?!? Det ska jag absolut bli bättre på! Vilket fall som helst så kom jag inte till gymet i Karlstad som heter "Livskraft" utan jag råkade hamna på en härlig blogg av en tjej i Linköping som också jobbar som instruktör! Det var ju jättekul att läsa en blogg om en "kollega" fast i Linköping! Jag lämnade en kommentar o helt plötsligt fick jag en kommentar på min blogg av en bloggerska som följerLivskraft! En fantastisk blogg som inspirarade mig till att laga den fantastiskt goda kycklingen! (se länken nedan)
(outfit strykfri klänning från House of Lola)
 
Vill ni kika in o få receptet tycker jag ni ska klicka
 
 
hos Home2Tiny!
 
Mums vilken god kyckling det blev!
Den här var inte sista gången jag lagade!
Med bl a Röd Pesto o Parmesanost
 
 

Jag har läst ut All in med Emma Igelström också!
En mycket känslosam bok om konsten att leva o utvecklas!
Det blev några tårar i den!


Gårdagens pasta var inte heller så tokig!
Tror jag lämnat receptet tidigare?
 
 
Nytt arband i Rosé hemklickat med matchande örhängen från Lets Deal!
Fynd!
 
Nu ska jag snart bege mig o köra mitt 80s o 90s spinning!
Härlig nostalgi!
 
 
Sen väntar ett glatt ungdomsgäng hem till Claes på middag ikväll!
Claes ska bjuda sitt "grabbgäng" på 18-års middag !
14 st blir dom! Nej jag tog beslutet att det får bli Catering! :)
Ikväll ska jag titta på Lets Dance o inte stå i köket hela kvällen!
 
Njut nu av dagen!
 
Trevlig fredag!
 
<3
 
Kram Petra
 



1 kommentar:

  1. Tack snälla Petra, vad glad jag blir att du gillade receptet o dina fina, varma ord värmer ända in i hjärteroten. Visst är bloggvärlden fantastisk o jag är så glad att hittat hit till dig. Ha nu en härlig helg o hoppas du får njuta av sol o värme. Kramisar Tina

    SvaraRadera