Petra Nyman Art & Design

onsdag 18 september 2013

New Art Squats 100 dagar Toftby! Rulla rulla liten bulla!

Hej på er! Nu är jag inne på 14:de dagen med utmaningen
100 squats per dag i 100 dagar!
Jo vet ni jag känner att det blir lättare o jag känner mig starkare för varje dag! Toppen!
För att påminna mig själv o kanske andra har jag målat en ny tavla som heter
"We 100 Squat"! Så då vet ni vad jag pysslat med!
Förutom jobb o andra vardagliga bestyr som också måste göras!

Storlek 50*70!

Är ni intresserad av målningen kan ni kontakta mig! ;)
För vem behöver inte en daglig påminnelse hihi!?!

Kanske ska köra lite finlir innan jag är helt klar!


Så här trötta var vi efter 100 Squats framför Idol igår!
 Igår kände jag mig som en riktig bullmamma!
En riktig husmansklassiker!
Äkta potatismos, (det var slut på blomkålsmoset) egenrullade köttbullar,
riktig gräddsås, rårörda lingon o inlagd gurka!
YUMMI!

Det bästa av allt är att det finns kvar till lunch idag också!
Så det ska alldeles strax intagas!
Igår tittade jag äntligen på dokumentären Searching for Sugarman!
Vilken story!
Jag kan verkligen rekommendera er att se
den på SVT-play om ni inte redan sett den!
Ha en underbar Lill-lördag!
<3
/Petra

10 kommentarer:

  1. Låter ju lockande att utmaningen blir lättare, då kanske jag skulle ta och köra jag också.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Tack Diana vad glad jag blir! ;) Kram på dig! /Petra

      Radera
  3. Wow vad duktig du är på att måla en riktig inspirationstavla, gillas. Hm skulle behöva en utmaning för att komma igång med träning, något förslag? Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tina du är ju jätteduktig på utmaningar i både det ena o det andra! En riktig inspirationskälla! <3 Kram på dig!

      Radera
  4. Du är så himla duktig på att måla...Och köra proffsiga pass....och laga smarrig mat....Och vara en positiv inspirationskälla!!
    Kramis Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men Anja om du visste vad detta värmde ända in i hjärteroten!<3
      Hoppas vi ses på något pass till veckan! Kramen /Petra

      Radera
  5. Åh,så fint du målar <3
    /Kram Annmi

    SvaraRadera