Petra Nyman Art & Design

torsdag 25 april 2013

Lunchträning klar på Tieto! Klump i magen!

Kom precis  hem från ett stentufft pass på Tieto! Skönt att få ur sig lite oro! Vi hittade nämligen en knöl på Wilmas mage för ett par dagar sedan! Idag har hon varit till veterinären o vi får provsvaren på måndag! Wilma är 9 år men veterinären sa att Jack Russel brukar bli gamla! Usch orkar inte ens tänka tanken på nåt annat! Hoppas det är en infektion o ingen tumör!
 
 Här på topfloor har jag kört Powerstep med Tieto på lunchen!
Härligt väder vi har i Karlstad idag!
Igår när jag kom hem från ABBA-spinningen blev det något snabbt!
På tal om spinningen! Jädrar vilket ös det blev! Älskar när folk är med o tjoar o hejar!
Då inser man hur härligt det är med gruppträning! Det ska jag leva länge på!
Mitt lilla tillbehör är helt enkelt squash som är doppat i ägg o stekt med salt o peppar!
Smakar som pannkaka! Det gick fort o var mättande!

Dagens lunch gick lika fort att svänga ihop den!
En omelett med lite av varje som fanns i kylskåpet!
Skinka , champinjoner, riven ost, ägg o en skvätt grädde!

 
Mums!
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe i solen!
Innan jag tar tag i jobbet igen!
 
Puss på er!
Håll tummen för Wilma nu!
 
<3 <3 <3
 
/Petra

8 kommentarer:

  1. Usch, så jobbigt att vänta på provsvaret så länge, men du skall se att det är nåt ofarligt. 9 år är ju inte gammalt för en liten hund. Nästa gång jag är skithungrig skall jag göra en omelett istället för att bara koka äggen! Det där ser ju jättegott ut, båda rätterna.
    Kram Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fram med stekpannan bara!:-) Nej det ordnar sig säkert! Fattar inte att det var 9 år sedan hon kom hem till oss! Oj vad tiden går fort?! Huga! Kram Petra! Härligt inlägg du hade på din blogg! :)

      Radera
  2. Visst är vädret underbart...solen skiner här i Säffle också ;)
    Fått mig både kort och lång promenad, men ska ut igen är ju bäst att passa på!
    Hoppas det löser sig med vovven! Kram Gizze

    SvaraRadera
    Svar
    1. Solen gör underverk med en!:) Tack för omtanken om Wilma! Kram Petra

      Radera
  3. tack söta du
    gud vad gott allt såg ut
    nu ska jag ta och nanna kudden
    kraam

    SvaraRadera
  4. Såklart du blir orolig, men jag håller alla tummar o tår att det är något helt ofarligt. Mat helt i min smak den med squash måste jag testa verkar hur gott som helst. Önskar dig en härlig helg med nära o kära. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina för din omtanke! Undrar om jag ska beställa den snygga bhtoppen du beställde! Kan nog bli fin under tunn tunika i sommar?!? Kram o trevlig helg! /Petra

      Radera