Petra Nyman Art & Design

torsdag 4 april 2013

Gynning vs Nyman? Vilket mecka! Ernst Billgrens tips till Hobbykonstnärer!

 
Hittade en ny konsthandel idag!
 
 
Nyman or Gynning Eyes?
 
 
I intervjun med Ernst Billgren säger han bla att 90% av alla målningar är inte KONST!
Men lite konstigt är det eftersom det finns så många konstnärer
som inte blivit erkända förrän de dött?
 
Kolla klippet på länken nedan!
 


Liten gullig konsthandel!

Nya penslar!
Inspiration!
Nu ska det skapas!
 
Bella o jag har varit på IKEA o köpt en massa ramar!
Erns Billgren tycker inte det behövs någon signatur på målningarna
det är bara något som amatörer tycker är viktigt!
:))))
 
Jag har inte signerat mina än! :)
Nu kom jag in på det här!
Egentligen skulle ja ju skriva om den supergoda kycklingen jag lagade igår!
Det får bli i nästa inlägg!
 
Nu ska jag laga det
 
 
till middag!
 
Ikväll är en viktig match för FBK snart börjar det!
Sen måste jag kolla in Mat Tina som hälsar på Andreas Carlsson i LA!
 
<3
 
Kram Petra

4 kommentarer:

  1. Kollade in Gynnings ARTsida...frågan är vem som började först...och tagit efter vem..du eller Gynning..
    Du är superduktig, så höj dina priser direkt.....

    Ska också kolla Mat Tina....måste ju se Andreas!

    Ha en fin kväll! Kram Gizze

    Ps jag har signerat mina kluddar....de är trots allt mina.... :)

    SvaraRadera
  2. Ps Hennes kuddfodral är ju supersnygga....kan du inte göra såna.....jag beställer två direkt, om det inte är hutlösa priser :) Gizze

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha vad du är rolig! När får vi se dina målningar på bloggen då? Kram o Trevlig helg!

      Radera
  3. Hmm...aldrig skulle jag tro...men såg häromdan att en slank med i bakgrunden...inte min mening...Nej de står här och samlar damm....
    Ha en fin helg ni! Kram

    SvaraRadera