Petra Nyman Art & Design

fredag 12 april 2013

Busy Friday! Lätt att kommentera nu!

Här är det full rulle! Ville bara kika in o önska er en trevlig fredag! Jag har tagit bort verifieringskoden så det är superenkelt att kommentera nu o man kan vara alldeles anomym om man  vill det! Roligare med kommentarer!:)
 
 Här är en gammal bild från när jag gick min Zumbautbildning!
Hittar ni mig?
Nu ska jag ta 5 min o bläddra igenom den här!
Måste man egentligen träna!
Mitt svar är självklart!
JAAAAAAA!

 
Idag är det dubbelpass för min del!
 
Spinning o Zumba!
Sen ska jag på lite frdagsmingel!
 
Kram Petra!

8 kommentarer:

  1. Bra när det är enkelt att kommentera (knappt man såg vad som stod innan hihi)
    Måste träna....jag önskar jag orkade...men är glad för mina promenader...tog mig en timmes promenad i morse innan snöblasket kom...
    Annars tar jag gärna ett par promenader..
    Ha en fin fredag! Kram Gizze

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vad dumt att jag inte tagit bort den för länge sen! Promenader är också träning! Bara man rör på sig så mår kroppen bättre! Spelar ingen roll vad man gör! Fin fredag till dig också!:)

      Radera
  2. Har inte klarat att träna sen i oktober, men har börjat så smått med promenader o visst mår man såå mycket bättre när man rör på sig. Ha en mysig fredag. KramisarTina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Promenader är inte fel! Då får man ljuset också! Det är perfekt för både humöret o hälsan! Kram Petra

      Radera
  3. Så jäkla bra pass igår! Men mina ben orkade inte som vanligt...Insåg att det kanske inte är helt perfekt att träna 6 dar i sträck, eller vad säger du? MEN DET ÄR JU SÅ KUL!!! Sen en liten varning angående att du tagit bort verifikationskoden; Jag hade så då jag startade min sista blogg. Jag skriver ju om vad som faller mig in och fick då några riktigt obehagliga kommentarer, bland annat från nån jäkla nynazist som ville läxa upp mig för mina åsikter. Obehagligt. Bara så du är beredd på vad som KAN inträffa. Jag har i och för sig öppnat upp igen och hoppas på att såna stollar håller sig undan...
    Kram Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. 6 dar irad var ju o ta i!:)Då förstår jag att bena är trötta! Men fy för sådana kommentarer! Man tror inte det ska hända hos småbloggerskor! Stora bloggares kommentarer är ju inte alltid roliga! Då skulle jag nog sluta blogga tror jag!Jag tar ju åt mig för det minsta!:)Ledig helg för min del! Eller så får vi se om jag hittar på något imorgon? Kram o ha en härlig helg!

      Radera
  4. Men det finns ju så många pass som är kul, vettu! Jag vet att det är dumt att inte vila emellanåt, men ibland så vill man göra allt...
    Det var jäkligt obehagligt att få en sån kommentar som jag fick. Jag kände mig blottad på nåt vis...Sen kom det en kommentar från nån som var emot, och det stöder jag ju, men min blogg vill jag inte ha till nåt sånt. Så knepigt det kändes. Man får nog vara beredd på att få såna dumma kommentarer. Senare har jag också fått en kommentar från Telia då jag skrev om vad jag tyckte om deras sätt att skicka att bearbeta sina faktureringar.
    Kram Anja

    SvaraRadera
  5. Doеs уоuг blog hаve a contаct ρage?
    I'm having a tough time locating it but, I'd likе
    to send you an е-mаil. I've got some ideas for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it grow over time.

    Here is my web site :: näsplastik

    SvaraRadera