Petra Nyman Art & Design

torsdag 4 april 2013

Snigelslem o recept på nyttiga chokladbollar! Colmarjacka!

Hej på er! Vilka dagar vi har haft!
 Igår var första gången jag satt i solväggen o det blev riktigt varmt o skönt! Ljuvligt!
 
 
Min nya Colmarjacka jag shoppade i Örebro!
Jag älskar den! Lätt o varm! Perfekt nu när det är vårsol men ändå inte så vamt ute!

Den här kommer jag använda mycket känner jag!
 
Hundpromme!
Vackert vid Vänern!

Bella blixtrade till o skulle göra nyttiga Chokladbollar!
De belv faktist riktigt goda!
 
Bellas Recept nyttiga Chokladbollar
 
2 dl cashewnötter
1 dl valnötter
1 dl dadlar
1/2 dl kaffe
3 msk kakao
 
Mixa allt utom kaffet!
Lillsätt  kaffet o mixa igen!
Rulla i kokos!
 
Klart!

 
MUMS!
Jag är ju ett bif fan av Let´s Deal!
Så de här ansiktsmaskerna som ska vara grymma klickade jag hem för ettag sedan!
Ja de innehåller snigelslem! Men inga sniglar har dött vid precessen!
 

Var tvungen o ligga ner så den inte skulle halka av! Hehe

Scary!
 
Jag lagade dessutom ett grymt god kyckling igår!
Det hinner jag inte visa er nu
för nu är det Powerstep på Tieto som gäller!
:)
 
Ha en härlig tordag o njut av livet!
Vi ses lite senare!
<3
 
/Petra
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar