Petra Nyman Art & Design

tisdag 9 april 2013

Det blir bättre! Spinningdax!

Hej fina! Tänk vad lite färska blommor gör! En enkel lilja! Så vacker!
Idag har det gått i ett med jobb, mail, telefon, städat köket, mixat lite nytt till spinningen i Mixmeister, varit o handlat, det var i stort sett allting! Nu ska jag tagga till mig o ge mig iväg på spinning! Jag vet ju hur mycket bättre man mår efteråt!
 

Vas från Perfect Home!
 
Tittade på Det blir bättre igår om Andreas (i Alcazar) historia om sin HIV smitta!
Vad gullig han verkar vara o så modig att våga berätta!
 
Kram på er! Nu måste jag rusa!
<3
/Petra

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag tränar på gym , lite blandade grejer . Och jag testade spinning , men ena mitt knä ville verkligen inte vara med på det, men annan träning går bra , men tycker spinning är kul. Varför är det så ? Vad kan man göra åt det? P.s jag tränar på kmti :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!Det kan finnas många orsaker till att man får ont i knäna vid spinning men den vanligaste orsaken är inställningen av cykeln. Det är superviktigt! Om du prövar igen ska du be instruktören om hjälp så du får rätt inställning! En annan orsak kan vara att man har för lite belastning på så det motsatta knät kastas upp på ett ryckigt sätt när man trampar ner! Hoppas du testar igen! Det är så härlig träning när man hittar flowet! Kul med kommentar! Hoppas vi ses på KMTI! Kom gärna fram o säg Hej! Då blir jag glad!:-) Ha en fin dag!

      Radera
  2. Tack för svar! Ja , jag ska nog våga testa igen. Fick mitt andra barn med kejsarsnitt för 5 mån sen och då blir man lite väl försiktig med kroppen efteråt känns det som . Men snart är jag igång ordentligt hoppas jag . Ha det fint :)/ Matilda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gäller att ta det i lugn takt! Första gången jag var på spinning tänkte jag aldrig mer! Hih Det har blivit några gånger till efter det!:) Trevlig helg! /Petra

      Radera