Petra Nyman Art & Design

söndag 21 april 2013

Busy woman! Skaparlust från hjärtat! Mailsvarar alla så fort jag hinner!

Ligger efter med bloggandet! Det blev fullt upp den här helgen med mail bla om mina målningar! :) Sååå underbart! Älskar när det är fullt upp! Jag svarar alla så fort jag hinner! ;) Så kul att så många hört av sig! Nu är flera av mina målningar på väg till nya hem i Sverige! Jag har tom fått förfrågningar från utlandet! <3 Många har önskemål men jag tror jag måste måla ifrån hjärtat, hoppas ni gillar o blir berörda av det! Jag lägger ut allteftersom de blir klara! Ni kan maila mig om ni är intresserade! petranymanart@mail.com 
 
'
Sista isen!
Ser ni vad tujorna är kapade!
Spikraka!

Is här för bara ett par dagar sen!
 
 Morgondopp imorgon?!? Vill man vakna snabbt så jump in Vänern!
 
 
Tandborstning o tandtråd!
Sen dröm söta drömmar!
 
 
Jag känner mig nykär! :)
Kärlek till denna dag!
En oförglömlig helg!
 
Helgen!
Dotterns dansuppvisning i Linköping!
Underbara spinning o pilatesklass idag!
Mail o förfrågningar om mina målningar!
Mysfika hos mammi!
God söndagsmiddag!
 
Love life!
 
Uppdatering imorgon!
 
<3
 
/Petra



1 kommentar:

  1. Låter härligt! Åh så fint ni bor :)
    Jo det är nog viktigt, att måla från hjärtat!
    Ha en fin måndag! Kram GIzze

    SvaraRadera