Petra Nyman Art & Design

lördag 13 april 2013

En oplanerad helkväll!

Varför ser det så otroligt töntigt ut när 40 plussare dansar för?!? Ja inte Zumba då inne på gymet! Men bland en massa ungdomar!:) Ofrivilligt för min del avslutades kvällen på Jaguar! Alltid när jag varit ute så tycker jag så synd om de som måste ut på krogen helg efter helg! Stackars! Jag är nog mer en hemmamysare! Vi skulle ju egentligen bara överlämna en blomma till invigningen en nyöppnad butik på Gräsdalen som säljer företagspresenter! Men det blev en helkväll-natt! Nu är jag nöjd så det räcker ett bra tag framöver på utelivet! :) 
 
 Vi träffade Patrik o Diana som var ute o firade två födelsedagsbarn!
Här avslutade vi kvällen!
Trevliga vänner! Fullt ös på partyt!
 
Tidigare på kvällen minglade vi runt med lite skumpa
o kollade in snygga prylar på nyöppnade butiken på Gräsdalen!
Kan varken stava eller uttala namnet på den!
De säljer företagspresenter iallafall!
 
En stor blomma överlämnades av fastighetsägarna!
 
Vi åt snittar, drack bubbel, gick tipspromenad o minglade!
 
Duktiga Perra från Maché! Hade fixat mat o snittar!
 
Vi var sugna på att gå ut o äta istället så vi tog en taxi till Casanova!
Där blev vi bjudna på en jordgubbsdrink!
Jag är ju inte så mycket för drinkar så en annan vid bordet som var sugen fick min!
 
Mums vilken god liten bricka vi beställde in! Smakade så gott efter mina dubbelpass jag körde på KMTI! Spinningen var fullsatt, gick bra förutom ett litet hack i Cd:n. Zumban var amazing! <3
Ja, jag använder Cd eftersom jag mixar mina pass i Mixmeister för att få rätt tempo (BPM) på låtarna o en snygg övergång till nästa låt! Annars kör ju många med Spotyfy-lista.

Vi träffade flera  kändisar bla från Ekonomernas Hus!

Hur tråkig får man bli! Oxfilé o pepparsås!
Kunde ju hitta något roligare på menyn!
Skulle ju såklart ha valt Risotton som Lotta valde, den såg mycket godare ut!
Det var gott men slår inte oxfilén på den Belgiska restaurangen i Nerja!
Åhh vad jag längtar  dit som ni förstår!

Kul med Blogg! Jag var tvungen o kika vad vi gjorde för ett år sedan!
Då gjorde vi det
  HÄR!

Man tror inte sina ögon! Men så här såg det ut när vi kom hem sent inatt!
Jag som ville ta fram alla utemöbler o värma upp poolen idag!
Måste säga att jag är oförskämt pigg idag trots sen timme i säng!
Tror en o annan  inte är det?!?
Vi hade en supertrevlig kväll!
Kram på er!
 
Ha en härlig lördag!
 
<3
 
/Petra
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar