Petra Nyman Art & Design

onsdag 10 april 2013

Keratinshampo! Nytt i garderoben!

Gokväll i stugorna! Jag har precis stekt pannkakor till sonen, han skulle fixa själv men lyckades övertala mig att jag var bättre! Hmm... Själv är jag inget big fan av pannkakor, tycker det känns som tapetklister i magen!

Steker pannkakor i min nya från Replay!
Verkligen superkvalité! Och strykfri! Lite blankare tyg!
Lite dyr dock! 849:-
Men jag tror det blir billigt PPA (pris per användning i slutändan)
Haha!
 
Köpte faktiskt ett riktigt härligt shampo o balsam!
Ni kanske minns att jag gjorde en keratinbehandling på håret för ettag sedan i Göteborg!
Vet inte om det berodde på det! Men håret blev verkligen utslätande o inte alls frissigt!

Keratin Smooth!
Mycket bra för frissigt hår!
Igår blev det ingen tacopaj som jag tänkte från början!
När jag kom hem från fullsatt spinningklass igen (härligt Karlstad att ni håller igång)
hade R fixat tacos så det var bara att slå sig ner!<3

Med tillbehör som bla rå lök o avocado!
 Jag har hört flera som tycker om banan till tacos också!
Men det har jag aldrig testat?! Kanske pröva det nästa gång?
 
Slapp i brallan med maten idag! Köpte en färdiggrillad kyckling på Ica! Lite ost o sallad till får duga!Men istället ska jag titta på god mat! Final i Sveriges mästerkock! Det missar jag inte!
Jag hörde att en tidning skickat ut en dag för tidigt vem som vann! Vilken tabbe! Nej jag vet fortfarande inte vem vinnaren är! Berätta inte om ni vet! Hihi
 
 
Ha en skön kväll i stugorna!
På återseende!
 
<3
 
Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar