Petra Nyman Art & Design

tisdag 2 april 2013

5-rätters hos goa vänner i Örebro! Ett gott skratt förlänger livet Test Driving med Jeff Gordon!


Vilken god middag vi var bjudna på igår Annandag Påsk! Jag är lyrisk så gott det var! Jag älskar att bli bortbjuden på middag! Man får så mycket inspiration o idéer! Sen är det godare att äta mat som någon annan lagat än en själv!:)
Älggrytan smakade himmelskt!
 
Doften spred sig i hela rummet!
 
Första lilla förrätten! Ägg o rom med tillbehör!
 
 
Andra förrätten laxgratäng typ med skirat smör!
Åhhh vad gott det smakade!

 Några goda ostar till vinet som var kvar fick jag ingen bild på men
ost o vin= Yummi!
 Efter en stund satt alla med varsin dator!
Det fick jag inte heller någon bra bild på men det såg roligt ut! Haha
Sociala samhället!

Vi skrattade så vi höll på att kissa ner oss!
Hjälp säger jag! Kolla in klippet från Youtube
 

Smarrig jordgubbsdrink, kaffe, glass o chokladsås fick avsluta den supermysiga kvällen !
 
Tack än en gång för den goda middagen  o trevligt sällskap!
Nästa gång kanske vi ses i Nerja?!?
Nu ska jag jobba en stund till innan spinningen!
 
Förutom min nacke som faktiskt gör riktigt ont!
Så är jag så glad!
 
Bella o Claes är hemma o har Påsklov!
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar