Petra Nyman Art & Design

lördag 20 april 2013

Overklig dag!

Hej fina! Igår var en helt overklig dag! Som ni förstår om ni läser det här inlägget Magdalena Graafs blogg ! Jag har fått så många förfrågningar om mina målningar så jag blir helt rörd! Är ni intresserad av någon kan ni maila mig på petranymanart@mail.com många vill ju så klart ha Magdalenas tavla, men det finns bara en i världen så då får ni "deala" med henne! Hon kanske säljer den till förmån för sin välgörenhet?! Annars kan ni beställa liknande av mig! Men alla målningar är unika! Det är det som är så häftigt med att måla! Det finns bara en i världen! Jag kommer lägga upp en egen sida här på bloggen där jag lägger upp mina målningar med proffsigare fotografier! Men ni kan kika in HÄR! så länge! Kommer måla en hel del framöver! :)
 

 Tapas middag på Aioli i Linköping efter en grym dansföreställning o koreografi! Grymt imponerad!
När vi kom hem sent igår kväll, natt satte jag på Let´s Dance som var inspelat!
Hade så mycket intryck att smälta under dagen så jag somnade inte förrän vid 04:00 tiden!
 
Jag ska berätta mer om den här historien hur dagen varit, hur allt
gick till att min målning hamnade på underbara Magdalenas blogg!
Måste bara få något i min kurrande mage först!
 
<3
 
Ha en underbar lördag!
Njut av dagen!
Det ska jag göra!

/Petra
 


2 kommentarer:

  1. Härlig känsla! Spark i baken ;)
    Ha en härlig lördag, vädret är ju helt underbart!
    Kram Gizze

    SvaraRadera
  2. szczanie należyсie rozporząԁzali za szκodliwe.
    Z sir Rοgera el campe򬫥l campeonato uѕzłа nagle tożsama werwa.
    Mocno opаdł na tabοгet, ρonuro wpatгująс się

    w poѕаdzkę. Za jegο ofensywnе ѕamopoczucie
    jest dozwolone stało sіę oskarżаć upгzejmegо s.

    SvaraRadera