Petra Nyman Art & Design

måndag 8 april 2013

Magdalena Graafs kommentar på mitt Instagram gjorde min dag!

Tänk vad en kommentar kan göra! Jag kör med höga knäuppdragningar här! Gud vad glad jag är!
Om hon visste vad den kommentaren var välbehövd! Jag är egentligen jävligt låg idag eftersom jag har mensvärk from Hell! Men nu skuttar jag fram istället med ett stort leende på läpparna!
;.)
 

 
Gulligt att hon gillade Bella o Robert bilden också! <3
 
Nu ska jag ut i solen!
 
Livet är undebart!
 
Puss på er!
 
<3
 
/Petra

5 kommentarer:

  1. Ja vad var det jag sa.....stora business på g för dig....Spark i baken!
    HA en fin kväll! kram Gizze

    SvaraRadera
  2. Kan man köpa dina tavlor?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut!:) Du kan gå in på www.gallerinet.se o söka på Nyman
      eller maila mig på petra.nyman@abf.se Skulle bli sjukt stolt om jag fick sälja en tavla! Ha en fin dag!/Petra

      Radera
  3. Hoppas du sett mitt svar i min blogg...
    Du träningstokiga människa :)
    Jag ska ta mig en promenad igen...det är min träning....
    Solen skiner ju!
    Ha en fin em och kväll...tacopaj är inte fy skam!
    Kram Gizze

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tusen tack! Det brödet ser verkligen helt fantastiskt gott ut! Men det verkade lite krångligt?!? :)Ingen bullmamma jag! Tyvärr! Skulle vara sjukt stolt om jag fick till sådana bröd! :)

      Radera