Petra Nyman Art & Design

tisdag 2 juli 2013

Vi är i chock! Västervik o Gränsö Slott o Spa! Sista o fjärde stoppet dag 3!

Gissa om det är två sjukt nöjda damer som står här! Vad påhittiga våra män varit tycker ni inte det!?
Vilken fantastisk biltur genom Sverige!
 
 
Darin kommer hit den 20 Juli, men vi får väl nöja
oss med att vi fick se Robin Stjernberg på Kosta i Glasriket :)
Utanför vårt rum! Vilket härligt läge! När vi kom fram berättade de att de bokat in oss på varsin massage kl 17:00! Den var sagolik ska jag säga er! Jag hade nämligen fått sådan spänning i vänstra rygghalvan som kröp upp i nacken, bakhuvudet fram i pannan o ner under vänster öga! Jag trodde ärligt att jag skulle få stanna i sängen resten av kvällen! Bara på vänster sida?!? Men efter massagen hade hon masserat upp all spänning o småknutar så jag mådde hur bra som helst efteråt! Huvudvärk o spänningsvärken var som bortblåst! Huga, har som sagt väldigt sällan ont! Förutom typ mens o träningsvärk då? När man har ont o det plötsligt försvinner vilken befrielse det är!
 
När vi fick massage gick det ingen nöd på T o R heller direkt!
 
 
 
Ett jättefint Spa hade de!
 
Sen lite utomhusbubbel för ännu mer uppmjukning av kroppen!
 
 Det är som de beställt vädret av vädergudarna! Kolla in himlen!
 Efter behandlingar o relaxing gjorde vi oss iordning för middag!
Vilka stiliga karlar! Lite Italiano över dem! De trodde det när vi var i Dubai nämligen!
 
 
 Ännu en rolig sak som inträffade! R satt o suktade över att hoppas de har Oxfilé med vitlökssmör!
Jag sa att jag trodde inte de hade det på sådana här ställen det är nog lite annorlunda mat!
När vi kommer fram o alla bestämt sig att vi ville ha kalv som fanns på menyn! Kommer servitören tillbaka efter en stund o undrar vänligen om det går bra med Oxfilé istället efterson Kalvfilén precis tagit slut! Gissa om vi inte kunde hålla oss för skratt! Ja, sa Ika kan du fixa fram lite vitlökssmör som tillbehör också skrattade vi! Yes det fixar vi! Inga problem sa servitören!
 
 
 
 
 
 Så här Älskling har du din Oxfilé med vitlökssmöret som kom i en skål bredvid!
Rotsaker i filodeg var riktigt mumsigt också!
Den idén knycker jag rakt av!
Gud vad vi skrattade!
Vi var tvungna att förklara varför till servitören som såg lite undrande ut!
 
 
Citroncheescake o Hallon to die for!
 
Kaffe i salongen o kanske en liten nattfösare?!?
Hela vagnen är framrullad!
Ännu en otroligt härlig dag o kväll!
 
Vi sov gott o nästa morgon hade vi lite sovmorgon!
Robert hade bokat fotbehandling åt mig!
Jag har tjatat om detta hur länge som helst o det blir aldrig av!
Kl 11:00 på måndag var det äntligen dags!
 
Puss på er!
<3
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar