Petra Nyman Art & Design

tisdag 2 juli 2013

Tusen tack fina vänner för resesällskapet! Tack till våra män för en riktig Överraskningsresa!

Vilka dagar vi har haft! Funkar så bra ihop mer er bästa Ika o Tomas! Den här resan kommer jag aldrig glömma o är så glad att hela är dokumenterad här på Bloggen! Vi har skrattat så jag nästan har kissat på mig! Myst o haft fantastiska dagar! Vill man läsa om resan från början ska ni börja på inlägget  " Första Stoppet vi hamnade i....Pokerface" Sen kan ni hänga med på resan ända hit om ni vill?!
 
 
Finaste, bästa Ika o Tomas!
Men på Lördag då smäller det igen!
Gult i sommarSverige!
 
 
 
Ett sista stopp för lite gofika vid Göta kanal!
 
Hoppsan! Claes svarta?!? Converse låg i hallen när vi kom hem!
En liten annan look har det fått! Lerlooken! :)
Olika intressen?!?En del roar sig på Bråvalla andra på Slott hihi!
 
Tack Tomas o Robert!
Även kända som T o R här på Bloggen! :)
Det är helt otroligt vad ni är älskade av oss!
 
Kära bloggläsare tjejer eller killar ni  kan ju tipsa er andra hälft 
att gå in här o titta så har de ett klockrent koncept om de vill överraska!
Som inte går att misslyckas med!
Vem som helst skulle bli sjukt nöjd!
En liten tripp genom Sverige där vi har varit så överraskade o fullständigt supernöjda!
Nu är batterierna laddade o inspirationen på topp!
Jag är övertygad om att Ika instämmer!
<3 <3 <3
 
LOVE!

8 kommentarer:

  1. Förstår att ni haft det helt underbart!
    Jo hade jag haft en andra hälft/ äkta hälft.. så hade jag verkligen hoppats att han gjort en sån resa....men men....har bara Mållgan & Inge....och de ställer inte upp...inte ens gräsklipparn klarar de att fixa...nej usch och fy...i mitt nästa liv ska jag leva lyxliv....eller iaf ha en väl fungerande gräsklippare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast kärlek o hälsa är viktigare än pengar! :)Kram o ha en härlig helg! /Petra

      Radera
  2. Åhhh så härligt ni verkar ha haft det!! Ska definitivt visa mannen din blogg och peka med hela handen och önska mig nåt liknande!! Vilka Karlar ni har!!! Vilket initiativ, det är ju precis sånt här vi tjejer uppskattar!
    MariaG

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är alldeles förvånad själv att de kunde vara så driftiga!;)Men åh vad uppskattad man kände sig! Kul med kommentar! Trevig helg på dig! Kramar Petra

      Radera
  3. Jag förstår att ni har haft det alldeles underbart!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han ligger på pluslistan! Det var en helt underbar resa! Kram på dig! Ha en trevlig helg fina!

      Radera
  4. Wow vilken resa ni varit på o vilken man du har som har hittat på allt detta, galet impad. Ska visa mannen o lägga in en önskan om något liknande. Hojta till om du har vägarna förbi, kanske vi kan ta ett glas på after beachen i Tylösand. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen överraskningarnas resa! Åh vad trevligt det skulle va o träffa dig på after beachen i Tylösand! Jag hör av mig direkt om vi kommer till Halmstad! Tänk vad häftigt det är när man får nya vänner via nätet o sin blogg!
      Kram på dig o ha en underbar fredag! /Petra

      Radera