Petra Nyman Art & Design

fredag 5 juli 2013

Lycklig! Stoppa tiden!

Min snygga o underbara make var med o körde spinning idag!
(dit tvingad av mig) hehe
+ Instavänner o kollegor från KMTI!
+ alla andra deltagare såklart!
 
Vad kul det är när ni är med!
Jag får lyckokänslor varje gång!
En härlig gruppträning vi hade idag helt enkelt trots att solen sken utanför väggarna!
Mina ben är tunga som tegelstenar efter Tabataträningen i onsdags med Stabbe!
På onsdag är jag på igen!
 
 
 
Lycklig!
Som Carolina Gynnig sa i sitt sommarprat!
Stoppa tiden just nu!
<3
 
Mina stockar till lår!:)
 Stabbes Tabata i onsdags tog knäcken på dem!
Skönt med lite Poolhäng efter spinningen idag!
Njuter i solen!
 <3
 
 Happy Friday my friends!
Min konstnärsådra i mig! Hihi
Alla är glada! Bella är på PIP! Bl a  uppträder Håkan Hellström idag som jag vet att de ska se!
Hade gärna sett Maja o The Sounds idag! Men, men satsar på morgondagen!
Claes har gjort sin längsta arbetsdag! Åkte imorse 05:30 o kom precis hem vid 21:00!
Bra sommarjobb det! Grabbarna behöver komma bort ifrån" Curlingmamma o papi ibland!
Ändå funderar han på att dra till kompisar! Härligt att vara ung! :)
 
 
Vill med detta önska er mina fina vänner en underbar fredagkväll!
 
Kramar!
 
<3
 
Petra
 
 


2 kommentarer:

  1. Visst är det kul när man lyckas tjata med sig sin respektive på ens klass. Så fin bild på dig.
    Kul att du gillade min nya blogg.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fixade inte du t om Vättern runt?!? Ha ha! Jag kommer följa din mat o bak blogg slaviskt! Kram fina! /Petra

      Radera