Petra Nyman Art & Design

tisdag 2 juli 2013

Vilken Inpiration o Kärleksboost!

Hej fina! Det går inte att nattblogga mer än en natt när man är med om så mycket som vi har upplevt de 3 senaste dygnen! Jag har 100 tals kort som jag vill sortera o återge  denna fantastiska resa som våra män överraskat oss med! Så häftig känsla att inte veta någonting när, var frukosten, lunchen, middagen skulle intas eller i vilken stad! Det känns som vi varit borta i evigheter! :) Vi är dessutom kärare än nånsin! <3 
 
Det här var rysningar ska jag säga er! Dag 2 i Lördags efter lite shopping på stan (oh vad mycket snyggt jag shoppade som jag har på mig i senare inlägg) åkte vi vidare o vi var grymt nöjda när vi hamnade på Kosta Boda Glasrike...vi älskar ju glas o fina dukningar både jag o Ika!
Dessutom visste vi att de gjorde det bara för vår skull eftersom T o R mest är intresserade av fotboll o golfbanor o snabba bilar! Helt otroligt vilka rysningar vi fick när det lät så här första klivet in på Kosta boda! Allt är planerat in i minsta detalj av våra underbara män
Första sekunden vi kliver in  sjunger han
Because of you!
 
<3 <3 <3
 
 
Bra där! Tummen upp för Glasriket!
 Vi kikade in på  hur de duktiga glasblåsarna jobbar!
Häftigt o se hur glasen blir till!
Sen tog vi en lunch på Glashotellet!
Riktigt häftigt o jag ska visa er bilder från Glasbaren sen! Wow!
 
 
Så häftigt o få se en riktig konstnärs Akrylmålningar på nära håll!
Vet ni, jag tycker jag varit alldeles för billiga för mina! Hehe
Jantelagen struntar jag i nu! För jag är så glad o inspirerad o upprymd o kär!
<3 
 
 Jag har fått sådan inspiration till mina egna målningar! Min ångest har släppt! Jag är grymt stolt över mina målningar o är sugen på att måla så fort jag hinner igen, helst imorgon! Har ju många som väntar o där är det lätt att prestationsångesten kommer krypande när man alltid ska vara duktig flicka! Men vänta ni så ska ni få något utöver det vanliga! :)
40 000:- tog hon för den här! Ulrica HV
 
 
Jag har inte kunnat ladda ner korten från Picasa!
Oj vad jag har mycket kvar att visa er o själv behålla i minnet som är alldeles för kort!:)
Imorgon ska jag jobba hårt för att publicera hela den underbara överraskningsresan!
Vi är mer än nöjda!
Puss o god natt!
<3
/Petra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar