Petra Nyman Art & Design

torsdag 25 juli 2013

Fåfängans fyrverkeri! Nagelförlängning Nails4y! Tandblekning Stella White Stripes!


Hej underbara bloggvänner! Idag har jag fixat till "klorna" http://www.nails4y.se/hem på Bergvik! Allt man börjar med måste ju underhållas också, det kan vara lite stressigt ibland! Både mina naglar o fransar har sett ut som "shit" senaste veckorna! Ni vet när solglasögonen är enda skyddet o man viker in fingrarna för att ingen ska se händerna! Så fånigt o urdumt! Finns värre saker att bry sig om! Jag har just sträckläst en blogg som jag blev så berörd av som länkat till min! Jag har gråtit floder! Vill ge styrkekramar till dig som också heter Petra o har  så fina barn o urgulliga småhundar! <3 Hon behöver allt pepp!!! http://barapetra.wordpress.com/ Hon har också en blogg som kanske är lite mer känd! missbeauty.wordpress.com <3
 
Min nagelskulptör kunde inte ett ord svenska! Men attans så duktig hon var på att bygga naglar!
En annan tjej som jobbade där berättade att hon jobbat med detta i 5 år utomlands!
Jag blev grymt imponerad! 
Tänk att vara så  duktig som hon är!
Vilket konstverk hon gör med kvinnohänder!
Wow!
Glitter fick det bli!
Det är ju ändå semester o vi åker till Nerja om två dagar!
Så otroligt noggrann!
Hon gick in för sitt yrke till 100%!
Proffs!
 
Direkt från USA till mig genom Let´s Deal!
Utvärdering kommer!
;)
 
 
Färska räkor till Allsången igår! Baguette o Skagenröra!
Aioli o citron o perfekt kokt ägg!
Ost o kex!
 
Visst lägger han upp räkorna fint min underbara man! Jag skulle aldrig kunna vänta så länge med att stoppa räkorna i munnen! En åt gången är det som gäller för mig! Hehe
En gång i världen skalade han alltid räkorna åt mig för jag tyckte det kliade på fingrarna!?! ;))
Fick bli kvällens middag ikväll också då jag inser att jag överköper mat!
Har glömt att barnen inte är hemma! Hih
Tråkigt att det inte gick så bra med fotbollen idag!
Varken för Sverige eller Carlstad United!
Stryk o båda lagen får spela om tredjeplatsen!
 
För er som missat mina fransar som fina Linnea fixat på Aqua!
Nu ska jag slå ihop mina blå!
 
Imorgon kommer Patrik o Diana hit o jag tänker jobba med mig själv o inte stressa upp mig!
 
Jag ska köpa färdigmat o inte dammsuga!
 
 
Hehe!
 
Välkomna hem till mig!
;)
 
Puss!

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Vill gärna se dina före/efterbilder :)

    /Emma

    SvaraRadera
  2. Åh Stellawhites tandblekning tycker jag är super bra, brukar beställa genom groupon. Vore kul att höra vad du tyckte om dem. :)

    SvaraRadera