Petra Nyman Art & Design

måndag 15 juli 2013

Syskonkärlek! Natt fest fix till Buffé!

Jullan o Bellan världens bästa tjejer!
Julia kom hit idag till Karlstad för att säga hej då "på ettag" till Bella!
 Trots att hennes Erik fyllde 23 år igår o  de hade stor fest på Ritz i Örebro!
 Grattis än en gång Erik!
Har förstått att det var riktigt kul!
 
 

 Roberts stora tjej Julia o Bella!
Syskonkärlek!
<3 <3 <3
Ni är såååå mysiga!
Älskar er!
 
Jag har pysslat på här i köket! Vi har handlat  massor av mat!
Imorgon kommer både släktingar o kompisar för en "hejdåmiddagpåettag"!
 
 
 
Varmrökt lax på altan! Inga djur som störde oss ikväll!
:)
 
 
Dotter o far!
Finingar!
Nu bloggar jag o fixar lite till Buffén imorgon!
Här morotsstavar med dipp!
 
Imorgon är det fest här hemma!
Puss, nu ska jag nanna kudden!
Imorgon blir det tidig uppstigning!
<3
/Petra
 
Mingelfest!
 

2 kommentarer:

  1. Åh så du ska sakna din dotter....jag skulle nog få krupp om sonen stack iväg hihi..
    Han åker till kusten idag, han blir borta knappt en vecka...och jag saknar redan, innan han åkt...för de få dagarna hihi :)
    Men visst, då är det ju bara han och jag..så det blir alltid så tomt här hemma..
    Ha en fin fest !
    Ps blev supersugen på lax från Lillängshamnen nu...den får det bli snart:)

    SvaraRadera