Petra Nyman Art & Design

söndag 6 juli 2014

Let the Party started! Firar in semestern! Putte i Parken!

Ja men varför inte gå "all in" när det är medelhavsvärme, semestern har börjat, det är folkfest o festival i stan! En underbar trevlig kväll med våra vänner Ika o T! Vi var bjudna till dem vid tre-tiden så Claes skjutsade ut oss! <3
PIP!;)
När vi kom fram hade de dukat upp med en massa jordgubbar o snacks! Lite iskallt bubbel smakade underbart i värmen! T servar o R njuter! ;)
Svettiga lår o svettpärlor på överläppen! ;D!

Jösses vilken värme! Me love!
Iskallt rosévin som Ika beställt http://www.wine-and-spirits.se/ 
Perfekt när det kommer hemlevererat till dörren!

Dagen till ära hade jag rätt färger på tröjan! Argentina o "Messi" skulle ju spela fotboll!
Happiness! <3
Jag hittade den HÄR!

Fler som ville bada! ;) Snart är Jack i plurret!
R ser lite nödig ut!?! :D!
Fina Ika!

Piff o Puff! Bill o Bull! <3

Jösses vad vi blir servade! T är upplärd av en gammal servitris! Hihi
Det var ju där vi lärde känna varandra för många herrans år när jag o Ika jobbade på Stadshotellet! "Statt" Tjoho vad mycket bus vi har gjort! ;)

Så gott med grillat! O Jensens whiskeysås var grymt god! Bara att tillsätta grädde! 

Grymt kul! Vi pratar gamla minnen, när vi var i Dubai förra nyår, om vår bilsemester i Sverige för nån månad sen!
Vi löser världsproblemen o skvallrar lite! Dock inget elakt! ;)

Ika som bara skulle göra något enkelt hade fixat till helt magiskt goda gräddiga pannacotta med hallon!
Det var så enkelt tyckte Ika! Hon förklarade men jag kommer inte ihåg receptet men 7 dl grädde är det iallafall! ;D Jag blev proppmätt kan jag lova er!

Sen kom Tom o Anja hem, de hade varit i Grekland på semester! Tom o även lillebror Wille spelar i samma fotbollslag som vår Claes! Tom är en grym back! Inte många som kommer förbi där! 
Tänk det hade vi ingen aning om när vi gick där på Statt för 100 år sen! Haha

Vip på Putte i Parken! ;)

Yepp så skulle äntligen T:s stora idol Uffe spela! Nej som ni ser hann jag varken platta eller locka håret som jag hade tänkt! 

Fina vänner o en glad T som älsakde Lundell! Jag o Ika konstaterade att han hade samma kläder som förra året! Hihi

Gillar du inte Lundell älskling?!?<3 Ika tyckte det var hans sämsta spelning på 20 år! Men T njuter i fulla drag! ;) ;) ;)
Han höll på hur länge som helst! Vilken kondition han måste ha! ;)
Okej! Jag orkade inte stå kvar hela uppträdandet! Bella o Alex kikade förbi också!
De skulle kolla in någon kompis som skulle spela!
Min klänning som jag köpte i en butik i Halmstad när vi var på bilsemester med Ika o T!
Hittar ni HÄR!
Jag älskar den! Helt skrynkelfri o väldigt skön! Hade den på Claes studentfest också! <3


Vi kan konstatera att vädret var helt magiskt! En riktig folkfest o massor av människor som njöt av att faktiskt sommaren är här!
Okej idag är det inte många knop hos familjen Nymans! 
Men vad gör det när det är semester!
Ika o T! Tack för en underbar dag! Hoppas ni inte är för trötta idag! Pöss!

Hoppas ni alla njuter av sommaren fina vänner!

<3

/Petra

6 kommentarer:

  1. Vilken alldeles perfekt sommardag :)kram Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vilken sommar vi äntligen har fått! Love It! Kram fina du!

      Radera
  2. Vilken fantastisk dag, nu längtar jag ännu mer efter semestern o lata härliga dagar. Du är galet snygg i klänningen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken härlig dag det var! Man tror knappt man är i Sverige! Idag blir det en tur med båten! Tack fina du! Snart får du också en härlig semester fina du! Kramar Petra

      Radera
  3. Efterrätten, klänningen, goda vänner och semester. Kan det bli bättre!!!? Kram vacker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fia du! Nej det kan det nog inte! Hihi Ha en underbar semesterdag! <3

      Radera