Petra Nyman Art & Design

måndag 22 juli 2013

Läser Madeleine Prinsessan Privat! Mår som en prinsessa! Slappardag!

Både gårdagen o idag har gått i slapphetens tecken! Jag börjar äntligen komma ner i varv! Idag har jag legat ute o sträckläst "Madeleine Prinsessan Privat" Antar att den var intressant eftersom jag klämde 346 småstilt pocket bok idag! Precis läst ut den! Man lider faktiskt med lilla "Len" som hon kallas! Skulle inte vilja byta mitt liv mot hennes! Never!
Hon rastar sin Jack Russel Zorro i Central Park varje morgon så håll ögonen öppna Bella så kanske du ser dem när du tar en morgonjogg dotera?!? hihi!
 
Vindstilla!
Här har jag legat hela dagen o läst, tagit en piggelin, en vischyvatten, en minidajmstrut!
Ett dopp i poolen, en promenad med vovvisarna! Läst lite till ....ja så har det rullat på hela dagen!
 
 
Jag njuter!
3 dopp igår! 2 idag!
Mer än på hela förra året det! :)
Annars har vi otur.....vår båt är trasig!
Väntar på en ny startmotor som tydligen är beställd?!?
Båten är ny o knappt använd på tre år!
Visst är det lite typiskt när äntligen sommarvärmen är här!
 
Men, men det går ingen nöd på mig där jag ligger!
Dessutom åker vi till vårt hus i Nerja på Lördag!
 
<3
 
Mina Chanelglasögon som jag shoppade i
Dubai har verkligen kommit till användning dessa dagar!
 
R jobbar vid poolen! Fick visst ett jobbsamtal?!
 
5 minuters middag!
Färdiggrillad kyckling o Ceasarsallad köpt i påse på Ica!
Bara att blanda ihop ingredienserna!
 
 
Imorgon ska jag lyxa till det på Salong!
Linnea på Aqua kommer inte vara nöjd med mig
när jag tillbringat nyllet i solen i två dagar i sträck!
Sol är hudens värsta fiende sägs det!
 
Mår gott!
Ska försöka få in lite träning snart också!
Idag har det bara blivit hundpromme!
Jag har inga klasser på KMTI på 3 veckor!
Holy shit! Hur ska det här sluta?!?
Så nu måste jag ta tag i det själv!
 
Det är kuperat i Nerja, många backar blir det så det ordnar sig nog! Hihi
 
 
Hoppas ni fått en perfekt start på veckan!
Nu ska jag slötitta på Lotta på Liseberg innan läggdags!
 
<3
 
Kram Petra

3 kommentarer:

  1. Hahaha....tur ingen behöver kommentera mitt face....jag som har nyllet i solen varenda dag :) Just love it ;)

    Ha det helt underbart i Nerja!
    Kram Gizze

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här! Jag är soldyrkaren nr ett! Älskar´t! Får aldrig nog! Hihi

      Radera
  2. Inte fel med läsardag i solen. Längtar själv till semestern så jag oxå får ta dagen som den kommer. Behöver tips på bra läsning så den boken ska jag kika på kan vara något för mig i solstolen om några dagar. Ha det bäst du fina. Kramisar Tina

    SvaraRadera