Petra Nyman Art & Design

fredag 26 juli 2013

Poolparty! Packar! Spagettiben! Höstschema! Coolt filmklipp från New York!

Hej i kvällssolen! Idag hoppade jag in o körde ett vikpass på Lift It! Shit pomfrith vad mina ben är skakiga som spagetti typ! Vi var  ca 30  som körde i 27 gr värme utomhus! Jag körde tre låtar varav den ena över sex minuter med benböj, utfalls steg o marklyft! Det känns att det var ettag sedan jag körde styrkepass?!? Annars är jag sååå lycklig! Magda som fixat höstschemat har gett mig så bra klasser på bästa tiderna i höst! Vad sägs tex om spinning måndagar 17:15?! Lucky me! :) Hon ville också att jag ska börja köra Core Boll , det tackade jag också ja till! Får bli höstens utmaning! Men fortfarande mest spinning som jag ska köra! Men även, Core, Powestep o Tabata (också nyhet för mig)! Sen kan jag ju alltid hoppa in o köra Pilates o Zumba! :) Kul jobb! Dagens klass var inget undantag! Lovely kunder jag har! <3
Kul o prata om hösten när man ska på semester imorgon! Småpackar! Claes har kommit hem från cupen i Danmark så han o Sebastian går här o laddar inför resan imorgon! Albin hämtar vi upp på vägen! Planet går sent så vi behöver inte åka hemifrån förrän vid 13:00 tiden! Hundarna ska på pensionat i två veckor! Tjuvar gör er icke besväret! Huset är topplarmat direkt till Securitas! Dessutom är det släktingar som kommer bo här! :)))) Grannarna är inte o leka med heller! Hihi! :)
Igår var våra kompisar Patrik o Diana här för lite poolhäng med barnen!
Vi skulle egentligen varit flera par här men de fick förhinder!
Bla Pierre o Anna, men vi kanske kan träffa dem i Spanien istället?!
De har ju sitt ställe i Puerto Banus! Vi var ju där för någon månad sen!
Det är ju inte så långt till Nerja därifrån! :)
 
 
Champagne o cider på kylning!
Ishinken från Perfect Home!
 
Sverige levererar!
En helt underbar kväll igår också!
Är nästan lite trött på värmen innan vi ens kommit till Spanien?!?
Nej då nu pratar vi om soldyrkaren nr ett!
Petra Nyman!
Ska bli kul att träffa Per o Elisabeth också som vi nyss besökte i Uddevalla för inte länge sen!
De är i Nerja nu! :)
Gud vad vi far o flyger när man tänker efter!
Det är nåt på G hela tiden! :)))
Kul med blogg så man kan kolla efteråt allt kul man har gjort!
 
 
Elise är Roberts guddotter, de hade med sig ett så
gulligt kort när hon bara var några månader!
Påminner om Bella!
Men ett tu tre har de flyttat till New York?!?
Woopsie!?!
Ni måste kolla in vilket coolt filmklipp Bellas kompis Josefin fixat från New York!
Värsta musikvideon!
Läs deras bloggar så förstår ni vart de är!
;)
 
Idag har jag Skypat med Bella! Hur kul var inte det!
Vad häftigt det är med tekniken!
Puss älskar dig!
 
<3
 
Uppvärmd pool!
Men Elise tyckte det var kallt ändå!
 
Våra underbara män! O tre "smågrodor"!
<3 <3 <3
 
Jag höll löftet att inte dammsuga! O köpte en färdigbricka med kallskuret!
Okej då R dammsög lite i hallen!
;-)))
En potatisgratäng var min insats i köket!
Sen köpte vi Kladdkaka o jordgubbar till efterrätt!
 
Liten som börjar bli trött!
 
Leon hade spring i bena!:)
 
Filmtime! Skönt att  mysa i soffan efter allt badande!
 
Mmmmm vilka godingar! Med mycket egen vilja precis som det ska vara!:)
Frågan är om det är mammi eller pappi hon ärvt den av! Hihi
 
Här oduschad efter dagens varmaste träningspass!
Vilken liten "slusk" jag är!
 
 
Kram på er fina!
Nästa gång ses vi hemma  i Nerja!
 
Semestern kan börja på riktigt!
2 underbara veckor som jag verkligen ser jag fram emot!
 
Jösses vad jag kommer njuta!
Miljöombyte!
Ny pool åtminstone Hehe!
 
Imorgon hurrar vi extra för Eddie brorsonen som fyller 4 år!
Hipp, hipp, hurra för dig!
<3
 
Grattis kram från faster Petra o hela familjen Nymans!
Vi firade dig förra veckan!
Kan ni läsa om
 
All kärlek!
/Petra
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Underbart,mysigt & gottit....
    Ha ddet riktigt härligt på semestern & i Nerja :)

    /Semesterkramar Annmi

    SvaraRadera
  2. Så härligt att åka till värmen, ha det alldeles underbart fina.
    Kram

    SvaraRadera
  3. tack snälla
    för oss går det tyvärr inge bra, han har svåra smärtor min man av sin cancer.
    men vi tar vara på tiden på de sätt vi kan.
    nu ska jag se lite tv
    härliga bilder
    kraam

    SvaraRadera