Petra Nyman Art & Design

tisdag 2 juli 2013

Öland here we come! Sollidens Slott stopp nr ett dag 3!

Efter en biltur anlände vi till Öland! Jag har aldrig varit på Öland så det vart såklart jubel när jag fattade att det var Ölandsbron vi åkte över! Haha
 
Koskräck?!? Lite kossor på parkeringen är väl inge konstigt alls?!?
Vi samlade lite kulturpoäng! Kul att få besöka Sollidens slott, Kungafamiljens sommarställe!
 
Jag förväntansfull vid entrén!
 
 Tack älskling vilken överraskning!
 Mycket slott ettag nu! Hehe
Vi bara "älskert" jag o Ika! "Like" på den liksom!
 
Gisses så välputsad trädgård!
Den trädgårdsmästaren kan man inte klaga på i alla fall!
Fast jag har hört att Victoria älskar att påta i trädgården när hon är här på Sollidens slott!
 
 De här satt inte i trädgården men i receptionen!
En vägg full av en massa tidningsrubriker!
Det var mycket som skulle hinnas med denna söndag så vi hoppade in i bilen igen!
<3
Såååå spännande!
Vart ska vi nu tro?!?
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar