Petra Nyman Art & Design

fredag 19 juli 2013

Goda grannar och Powerstep är medicinen!

Vi bodde grannar i Skattkärr så de har sett våra barn växa upp!
De tyckte det var lika overkligt att Bella vuxit upp o flyttat till New York som vi?!
Alla som lever med småttingar nu! Jag säger bara njut av varenda sekund, även om småbarnstiden kan vara påfrestande med lite sömn osv men tiden går så otroligt fort när man tittar i backspegeln! Ett tu tre är de utflugna!
Det var över ett år sedan vi träffade vår underbara grannar från förr! Nu bor de på Sundsta o dottern Sandra som var hemma o hälsade på bor numera i Stockholm! Vi har rest runt halva jorden med dessa härliga människor, både till Thailand o Dominikanska Republiken! Även om det var över ett år sedan vi sågs känns det som igår när man väl träffas! Mycket surr o skratt blev det igår!
Det kunde jag behöva efter X antal tårar som trillat nerför min kind igår!
Lyckotårar såklart! Ett hårt Powerstep som jag körde igår var också skönt! Få ur sig lite stress! :)
 
Vi har känt varandra sen -97

Så fint de bor precis vid älven!
Deras trädgård är lätt snyggast på hela Sundsta!
Lite dålig kvalité på min bild tyvärr!
Men igår var en sådan magisk kväll som man knappt tror att man kan uppleva i Sverige!
Här satt vi o åt ost o kex på deras altan!
 
Innan vi promenerade ner på stan (5 min) o landade på Casanovas uteservering!
Där satt vi tills de stängde!
Vi åt ett mycket gott fiskspett!
 

Skål från oss till Bella i New York!
Jag läste sms från Bella att resan gått fantastiskt bra!
Men att det var grymt varmt i där!
 
Idag ska jag bara ta det lugnt!
Det har varit lite mycket ettag nu!
 
Jag har faktiskt bytt bort mitt spinningpass idag!
Tack Jessica! <3
 
Nu får ni ha en riktigt härlig fredag!
 
<3
 
Kram Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar