Petra Nyman Art & Design

onsdag 31 juli 2013

En helkväll i Nerja on the top floor!

I Söndags var vi bjudna till våra kompisar som precis renoverat sin "lya on the top"! Vad fint det blev! Wow! Som att bläddra i en inredningstidning! Ungefär så kändes det!
 
 
Den här poolen ska vi nog sno rakt av! Fast en meter större o bredare! Hehe
Nämen ärligt! Vilken utsikt, vilken pool! Jag blir helt matt!
Det har ni gjort riktigt bra familjen Gustfsson!
Vi vägrade gå hem så vi stannade tills klockan var 01!
;)
 
 
Innan vi gick upp några trappor till Per o Elisabeth var det dags att fylla på kylskåpet!
Vi har tre tonårsgrabbar i huset så det krävs påfyllning i kylskåpet! :)
Moppehjälpen på!
 
Snyggo?!?
Wiii! Jag skriker i backen!
Inte sååå fort älskling!!!!
 
Ärligt Stabbe PT på KMTI! Överarmarna börjar ta sig!
Bra jobbat R!
 
 
Rosa saft matchar mitt lilla skynke!
Visst måste vi skaffa en sådan här pool!
Håller ni inte med Lisa o Magnus!?!
;)

Här ser ni inredningskvinnan i huset!
Snygging!
 
 
Rosa bubbel i bubbel!
 
Dagens kraftansträngning!
Korka upp!
 
Elisabeth hade fixat dynor som man kunde vända på för att få olika mönster o färger!
Smart idé!
 
Vi blev bjudna på den fräschaste o godaste kycklingfajitasen jag har smakat ever!
Spainhomemade!
Mmmm....
 
 
Joe Labero  måste varit där!
Kolla hur Pers ben o kropp delar sig!
Hokus Pokus!
 
Vi mår så himla gott!
 
 
Blunda o lyssna på vågornas brus!
 Semester!
<3
 
Tack för helt underbara dagar med er här i Nerja!
Idag är inget undantag!:)
Imorgon nya strapatser!
 
Kram o förmodligen god morgon underbara cyberkompisar!
Sommaren är kort, det mesta regnar bort! Not!!! :)
Vilken sommar vi har haft!
I förmiddags tog vi "powerwalken" upp till marknaden o jag har gjort några riktiga fynd!
;)
 
<3
 
/Petra
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Waooooooooooo...Såå ljuvligt & vilka fantastiska foto,sååå vackra/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det känns väldigt bra att du förstår att du måste fråga oss vad vi tycker ;), vi röstar JA :)!
    Ni ser ut att ha det helt fantastiskt! Kram på er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lisa, bearbetning pågår! Jag tror vi kan ro detta i hamn?!? Hih Kram på dig fina! /Petra

      Radera
  3. Från Lisa :) glömde jag ju..

    SvaraRadera
  4. Det ser alldeles ljuvligt ut.
    Kram fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja här går det ingen nöd på oss! Det är så lugnt o skönt här i Nerja! Bra backträning! Här skulle du trivas! :) Kram Petra

      Radera