Petra Nyman Art & Design

måndag 29 juli 2013

I love Nerja! Powerwalk bästa starten på dagen!

Såå skönt att vara framme i Nerja o resan gick bra! Imorse tog vi en Powerwalk på över en timme! Skönt att få igång mina träningvärkande lår! Igår kunde jag knappt gå?!? Såg ut som jag gjort i brallan! Hehe... Robert hängde också på! :) Eller så kanske han inte hade något val?!? För så här ska vi starta dagarna här i Nerja! På bästa sättet! Så skönt med dopp o frukost när man kommer tillbaka efter promenaden!
 
Börjar promenaden med den tyngsta backen! Men värst kändes det i mina lår när vi var på väg tillbaka! Brant nedförsbacke! Aj, aj, aj! :)
 
Igår var vi bjudna till Elisabeth o Per några etage upp! Vi var där hela eftermiddagen o kom inte hem förrän 01:00!
Vi vägrade att gå därifrån! Ni förstår oss va?!? Hihi
Jag har laddat ner massor av bilder som jag ska blogga om ikväll! Fy fasen vad vi har det fantastiskt här i Nerja! Nu ska jag gå ner till grabbarna o R som befinner sig nere på stranden!

På återseende!
Kramar!
 
<3
 
/Petra

1 kommentar:

  1. Åhh så härligt det ser ut...här öser regnet ner :-( skulle ge en hel del för att få byta med dig ;-D
    MariaG

    SvaraRadera