Petra Nyman Art & Design

tisdag 23 juli 2013

Ny fransförlängning hos fina Linnea på Aqua! Färska räkor!

Detta med fransförlängning är verkligen beroendeframkallande! Ett mycket bra beroende dessutom! Nu hade det gått alldeles för lång tid sen sist eftersom jag har haft fullt upp ettag! Men nu sitter de på plats igen! Det är verkligen så lyxigt att inte behöva kladda med mascaran när man är på semester o badar o solar eller när man tränar! Inte kul att se ut som Alice Cooper när man tränat liksom?!? Ska ni prova på fransförlängning kan jag säga att det är stor skillnad på vart ni går! Vilket märke o lim de använder! Det kan skilja från att de sitter 1vecka istället för 4 veckor! Linnea på Aqua HÄR! 
Kör med rätt märke o är hur duktig o gullig som helst!
 
Så fräscht ställe!
Som har allt!
 
Nu bjuder jag på mig själv igen! Långt utanför min comfortzone!
Men bara för att ni ska förstå skillnaden!
Här innan fransförlängningen som ni kanske förstår?!? Hihi
Jag hade gjort ansiktsbehandling med portömning också så näsan är lite
röd o dessutom bränd sen två dagar vid poolen!
 
 
Tada! Hollywoodfransar på!
Man kan välja på olika längder o former så det finns för alla!
:)
 
Tack fina Linnea!
Vad otroligt duktig hon är ska ni veta!
 
Ses snart igen!
En gång i månaden ungefär?!?... behöver man fylla på fransar som lossnat!
 
 
Man kan även få naglarna fixade!
Håret också såklart! :)
Helhetsconcept!
Efter behandlingarna på Aqua tog vi, jag o min man en lunch på Casanova!
Gratinerad gös i hummersås!
 
Men oj vad hände med solen?!?
Fick flytta in! Ny bok är påbörjad har bara läst ett par sidor!
Min dotter AMY Winehouse!

Carlstad United kom till A-slutspel i  cupen i  Skagern!
Stolt mammi Claeas gjorde 3 mål sista matchen!
Lycka till imorgon nu killar!!!
 
Nu ska jag plocka fram färska räkor med aioli
till Allsången på Skansen!
 
Ha en härlig tisdag!
Njut av livet!
 
<3
 
Kram Petra

4 kommentarer:

  1. Vilken skillnad, jätte snyggt!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Linnea´på Aqua i Karlstad är grymt duktig! Ha det bäst fina! Kraaam!

      Radera
  2. Hur mycket kostar det? Hur länge håller dom? Kan man använda maskara?

    SvaraRadera