Petra Nyman Art & Design

måndag 15 juli 2013

Lördagen årets slappardag!

Sol, värme, lördag o Bubbel!
Vet ni mina kära! Jag gjorde inte ett SKIT på hela dagen!
Bra beslut;)
Bella o Claes hade fullt upp!
Angående köksbestyren så tänkte jag att väntar
jag tillräckligt länge så är det nog fixat o det var det!!!
 Det gäller bara att orka hålla ut tillräckligt länge! Hihi!
Kanske inte alltid funkar men det gjorde det igår!
Tack för det finingar!
 
 
 
Årets Njutardag!
 

 
Smygfotar snyggaste mannen i mitt liv! <3
Inte många knop den här lördagen!
Mer än att jag tänker skriva ett inlägg om vikt o kroppar!
Hinner inte just nu! Men taggad för detta inlägg!
 
Kram o ha det bäst!
 
Nattjobbar med Bellas Fest!
Hej o Hå! Blogg däremellan!
Jullan var här idag o kramade på SysterYster som snart tar farväl o flyr Sverige för NYC!
Newyork here we come!
 
<3
Kram Petra

1 kommentar:

  1. Wooo...Såå underbart ni har det & så fint poolområde/Kramar Annmi

    SvaraRadera