Petra Nyman Art & Design

söndag 29 december 2013

Snart nytt år! Ny knopp! Nya möjligheter!

Idag var första gången jag satte på mig annat än myskläder sen julafton tror jag!
;)
Jag har varit ner till stan o fyllt på fransarna inför nyår hos fina Linnea! Jag
tog bussen ner o var på stan kl 15 efter en halvtimme hade jag scannat av
alla affärer! Jag springer gatlopp när jag går på stan nämligen! Jag
skulle inte vara på Aqua förrän 16:30 så jag fick ta en fika i Mitt i City
innan det var dags! Hihi Tänk att det snart är nytt år! Det här året
har varit helt underbart! Hoppas verkligen att nästa år blir ännu bättre!
Bella o hennes kompisar har köpt dyra biljetter o ska fira Nyårsafton på
Dream Hotel Downtowns skybar o nattclub! Skrattade när jag såg
Josefins Instabild hur de taggade i pyjamas o värsta high heelsen! Det
var där vi bodde när vi hälsade på Bella o hon firade sin 20-års dag där!
Vilket häftigt ställe! Vad kul ni kommer ha! Det stället kräver High Heels!
;))))
Kul att veta vart dottern firar Nytt år också!
<3
R som följer Anna Brolin  på Insta (hon måste ha läst min blogg hihi)
för hon bor på Dreamhotel Downtown sen nästa bild är när hon o besöker
den hemliga underjordsrestaurangen La Esquina o nästa bild är från
restaurang Buddakan! Hihi vad kul o se! :))))
 
Tänk att för första gången har jag fått en Orkidé att blomma om!
 
Snart nytt år o nya möjligheter!
Har så många planer så oj oj oj!
Nästa år ska bli toppen!
 Oj Petra is in the Kitchen! Hehe
 
Gårdagens Hermanssons!
Recept!
 
 
Ikväll blev det bara en enkel hemmagjord pizza!
Så här mycket finns kvar av julskinkan!
Då är det snart dags för nytt år va!
 
Ja just det!
Vårt grannhus är till salu!
Jag hoppas o håller tummarna att någon som är väldigt intresserad
tillika härlig KMTI kollega köper det! Heja er!
<3 <3 <3
 
Imorgon kör jag årets sista Spinningklass som verkar vara överbokad även den!
<3
 
Hög tid för folk som gav nyårslöftet att börja träna 2013!
Ni har bara två dagar på er! ;)))))))
 
R du har verkligen hållit ditt löfte iår!
Bra jobbat 2013! Inbokad på spinning även imorgon!
Nästa år ska vi ta tag i Styrketräningen!
Det får bli mitt första nyårslöfte här inne!
 
Jag har aldrig styrketränat i hela mitt liv!
Det ska bli spännande!
 
Nya utmaningar!
 
Jag tittar på Michael Jackson dokumentär i bakgrunden!
Så otroligt tragiskt!
 
Annars är jag glad att mensvärken är över som började på julaftonsmorgonen!
 
<3
 
Take care finingar!
 
Snart nytt år o nya möjligheter!
 
/Petra
 
 

8 kommentarer:

  1. Hej :)
    Tänk att mina Orkidéer är det enda som blommar här, och alltid blommar om....de får bara en skvätt vatten en gång i veckan :) (Vet att min mor kör ett avancerat vattnande av sina, men mina är lika fina)

    Ha en fin måndag! Kram Gizze

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla verkar ha sin idé om det där med vattning! ;) Ha en härlig torsdag! Kram o god fortsättning!

      Radera
  2. Jag hoppas att 2014 blir året då min kropp efter många år säger ja tack till träning, för det behövs. Önskar dig finaste ett riktigt Gott Nytt År. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du! Ja det håller vi verkligen tummarna för! Önskar dig det bästa 2014! Kramar Petra

      Radera
  3. •°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♡¥☆
    NEW YEAR ☆ 2014!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är grymt imponerad! Så tjusigt! Happy New Year 2014! <3 Kram Petra

      Radera
  4. Önskar dig ett fantastiskt 2014.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma till dig fina bloggkollega! <3 Kram Petra

      Radera