Petra Nyman Art & Design

fredag 7 december 2012

Fredagsljus! Spinningdax!

Hej! Den här fina ljusstaken var bla med från Perfect Home paketen! Jag är så nöjd, den var mycket finare än vad jag förväntade mig! Det fick bli mitt morgonljus till kaffet i morse!
Annars har jag haft videokonferens på förmiddagen, helt plötsligt fungerade inte det trådlösa nätverket förutom i sovrummet så där fick jag ha min konferens hihi!
Ja, ja det var ju bara ansiktet som syntes som tur var eftersom jag dagen till ära körde med min Ziperall! ;-) Plockat, tvättat, jobbat, hundpromenerat fixat mitt pop-spinningpass! Så har dagen sett ut ungefär!
 
 Ingen liten ljusstake precis!
 I vardagsrummet har jag ställt ihop två stycken så det ser ut som en!
 Ett av köksfönstren!

Nu är det dags att börja ladda inför 80s 90s spinningen!
Sen är det handling, matlagning o final i
X factor!
Heja Awa!
 
Ha en mysig fredag!
<3
 
/Lilla My :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar