Petra Nyman Art & Design

lördag 22 december 2012

Bella är hemma! Bot mot julstress!

Äntligen en härligt julledighet framför oss!
 Bella kom med tåget igår kväll! Så härligt att ha henne hemma!
Idag kommer Julia o Erik också! Snart alla samlade!

Vi har en rolig jultradition i vår familj!
Dagen innan julafton spelar vi Bingolotto!
Även om vi är värdelösa o  missar några nummer då o då!
Men kul har vi!
 
Så här såg jag ut efter min spinning igår!
Trötthetsvullen under ögonen men så glad!
Vilka fantastiska kunder som jag fick så mycket beröm o vänliga ord av
igår...... så det kommer jag leva på länge!
Sen kände jag mig inte alls lika stressad efter passet!
Så nu är jag övertygad! Är du julstressad? 
Gå o träna! Det hjälper!
Promise!
 
Jag lagade min lite lyxigare köttfässås med mosarellaost o basilika!
Till det färsk pasta!
 
Bella tyckte det var gott o äta mammis mat!
Så blir det nog när man är van att få sköta hushållet själv!
:)
 
 
Fatet från Perfect Home! Är påfyllt!
 Bra producerat av mig idag!
Jag har slagit in julklappar hela dagen! Ändå måste jag ut på ett Race till!
Hörde på Nyhetsmorgon att det kommer köpas julklappar för
6 miljarder de här två dagarna innan julafton! Helt sjukt!
 
Igår kväll körde vi Julmusik!

 Under tiden granen kläddes!
Kungsgranarna var slut så det fick bli en hederlig gran!
Det luktar mycket mer jul av den här! Men jag kan tänka mig att den här barrar en del?!?
 Bella o jag är riktiga julmysisar!
R sådär?!?
 
 
 
Nu ska jag fixa till mig lite!
Vi ska åka till Ika o Tomas o planera lite!
Bus på G!
 
Sköt om er i julstressen!
Kör försiktigt om ni ska ut i jultrafiken!
Häromdagen såg jag det närmaste man kan komma en frontalkrock!
En omkörning av en traktor på smal väg o den vinröda bilen mötte en långtradare!
Vi snackar 1 cm från döden!
Take care! O glöm inte att gå o träna om ni tycker det blir för stressigt!
Det hjälper!
 
Vi ses lite senare!
 <3
 
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar