Petra Nyman Art & Design

lördag 8 december 2012

Göra sig till! Mitt vinterland!

Imorse skulle R komma o överraska mig med frukost på sängen!
Det slutade med att hela brickan välte ner o det var juice över hela golvet!
Värre än Sunes jul! Kunde inte låta bli att skratta i smyg! Med julmusik på tv-reklamen blev det hela väldigt komiskt! Ser ni vanishflaskan på golvet! Här är han på väg o hämta ny frukost! :) Tack fina!
 
 Elsa tyckte inte alls om sin nya vinterklädsel så hon kör utan o blir snövit istället!
Hoppas vi får lämna tillbaka den!
Längst ner ser ni de gigantiska  lyktorna jag beställde från Perfect Home!
De var dubbelt så stora som jag föreställt mig!
Mysigt att tända på kvällen!
Igår efter spinningen hade jag fortfarande inte hittat på vad jag skulle ha till middag!
Kan man inte komma på nåt bättre funkar ju alltid oxfilé, råstekt potatis med vitlökssmör o sallad!
 


 Framför X Factor! Vad kul att sockersöta Awa vann tycker jag!
Vinter i vårt avlånga land!
Kallt men väldigt vackert tycker jag!
Idag ska jag iväg o köra spinning igen! Sen är det julfest på KMTI ikväll!
Saknar Bella som åkt tillbaka till Linköping, men om två veckor är hon hemma igen!
<3
 
Ha en härlig Lördag!
Ta hand om er!
Kram Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar