Petra Nyman Art & Design

fredag 14 december 2012

Fick till en tid till slut!

Bara så ni vet är det nästan omöjligt att få tid hos frissan i dessa tider!
Jag har världens bästa Åsa på
som fixade en tid i morse kl 9:00!
En duktig 3-årig elev fixade lockarna inför kvällen!
Nu har jag jobbat, ätit lunch (räkor o aioli) ! Haft en väldans bra dag so far!
Nya kontakter tack vare min blogg gjorde mig också glad!:)
Berättar mer sen!
Hoppas dagen fortsätter lika bra! Min spinning har Marianne hjälpt mig med idag!
Ikväll ska vi ut på bus! Vet inte riktigt vad vi ska på om jag ska vara helt ärlig!
Kompisar i Örebro som fixat! Nåt med melodifestivalen?!?
Men den börjar ju i Februari?!? Ja, ja det blir säkert kul!
Ikväll blir det allså besök i min mans uppväxtstad!
 
Örebro!
(Ja vi bodde ju där tillsammans ett par år också! Min fina dotter är född där:))
<3
 
Ta hand om er fina bloggisar!
Kör försiktigt om ni ska ut o köra bil! Oväder på G!
Nu ska jag gå o spraya lite till i håret så inte lockarna försvinner innan kvällen!
 
Pöss!
 

Så skönt o sitta o bara bli omhändertagen!



Ses i Örebro!
<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar