Petra Nyman Art & Design

söndag 30 december 2012

En dag på stranden i Dubai! Mandarinmannen!

Jag sitter o bloggar! Snart ska vi iväg igen! :)
Dagen har varit så skön!
Jag förstår att ni spyr på min blogg snart om hur skönt o fantastiskt allting är!
Men tyvärr! Jag kan inte skriva annat!
Vi njuter verkligen!
<3
 Ika o Tomas tar sig ett dopp i det blå! :)
Innan frukost knackade det på dörren! Det var "mandarinmannen" !
Han kommer med mandariner på silverfat! Typ nästan varje dag!
Frukosttime! Ett glas bubbel serverades också!
"Inget får man bära själv landet"!
Fint SPA här på anläggningen! Ika var där idag o jag blir också sugen på att ta en behandling!
Dagarna går så fort här ska ni veta! Det är det enda problemet! :)
Så ska man hinna blogga också! Nu tex sitter mina kompisar på ballkongen o tar ett glas!
Jag jobbar förfullt hihi!

Kameler när man äter lunch! Hör ju inte till vanligheterna i Sverige!
Helt normalt i Dubai! Hehe
 
 
 God lunch vid strandrestaurangen!


 I bakgrunden ser ni Atlantis! Dit ska vi försöka ta oss till någon dag också!
Men imorgon är det Nyårsafton!
Då ska vi på Supé här på hotellet! De förbereder sig för fulla muggar!
Det blir ett minne för livet!
 
Kram på er!
Ha en finfin söndag var ni än befinner er i världen!
Nu måste jag hoppa in i duschen!
Om fem ska jag vara klar!
:)
 
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar