Petra Nyman Art & Design

lördag 1 december 2012

Ändrade planer! Dotter mor mys!

Robert har prcis landat i Nerja för att fira sin pappa som fyller jämnt!
En överraskning så han vet inget ännu?! R:s syster o man är också med!
Jag skulle egentligen också åkt med men valde en välbehövlig mor-dotter mys helg istället!:)
Så här ska det adventmysas, tändas ljus, tränas, shoppas, promeneras, fikas, äta god mat!
 
 Rapport från R är att det är soligt o skönt i Nerja!
Ölen är kall o god! Hihi
 Bella o jag var o körde Zumba idag!
Annars har hon haft en jobbig vecka med massor av rep o föreställningar i Linköping!
Tufft att gå på danslinjen, men roligt!
 Igår (fredag) var alltså hela familjen samlad!
Mitt mammahjärta bara älskar det!
<3
Bella o jag satt o surrade till halvtvå igår så vi är båda lite trötter idag!
 
 Jag lagade Bif Bourgogne! Så stolt att jag kan laga sådana mustiga grytor!
R åkte 7:00 imorse till flyget o jag skjutsade Claes 7:50 till samlingen!
Fotbollscup i Kristinehamn! Idag har jag pyntat lite inför advent! Man var ju inte först direkt?!?
Dock en del kvar som jag behöver Roberts hjälp till!
Fortsätter imorgon! Nu sms:ade Claes precis att han snart ska hämtas! Sen är det samma visa imorgon igen! Fotbollscup! Bella o jag ska gå på min spinning o pilates!
Sen ska vi nog  kolla in lite julklappar på stan! Hälsa på mormor o gammelmorfar kanske!
Ikväll ska vi bara slappa o mysa framför "Så mycket bättre"!
Ska bli kul o se Maja tycker jag!
 
Trevlig första advent alla!
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar