Petra Nyman Art & Design

måndag 3 december 2012

Adventsfika! Paket från Zara!

Igår efter att jag o Bella kört min pilates o spinningklass åkte vi hem o fick i oss lite mat!
Sen hämtade vi gammelmorfar o åkte hem till mamma på adventsfika!
Så mysigt det är med advent tycker jag! På vägen kikade vi in på Bergviks köpcenter o shoppade lite!
 
 Jag, gammelmorfar snart 91 o knähunden Alice!
 
 
 Vilka helt fantastiska duntofflor Bella hade shoppat på IKEA!
Måste dit o köpa ett par jag också!
Nu träffar hon en kompis så då passar på att låna dem! Hihi
 Premiär på saffransbulle hemma hos mamma igår!
Gott!
 
Efter Bergvik var vi o handlade middagsmat som fick bli den hederliga köttfärssåsen!
 Vi tände såklart första adventsljuset också!
 R lärde Bella hur man fixar en brasa innan han drog till Nerja!
Premiäreldningen lyckades perfekt igår kväll!
Perfekt eld lagom till Solsidan började! :)
Mycket ljusmys!
Längtar redan tills ikväll!
 Men först är det spinning, core o middagshandling som gäller!
Precis i skrivande sekund ringde det på dörren!
 Det är paketet från Zara som äntligen kommit!
 
Ha en bra måndag så hörs vi senare!
Nu måste jag öppna paketet o prova!
 
<3
 
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar