Petra Nyman Art & Design

onsdag 19 december 2012

Födelsedagsjulbord på Apertin Herrgård!

Robert fyller år imorgon så Patrik o Diana bjöd oss på Julbord på Apertin!
Så snällt av dem! Vi hade en kul lunch med mycket skratt o högt till tak!
Det är så härligt med dem, man skrattar verkligen!
Diana gillar inte julbord så hon undrade om det inte fanns
någon vanlig meny istället! Hihi
Patrik o Robert jämnade ut så det gick på ett ut! Det vi inte åt, åt dom! Haha
Tack Diana o Patrik för julbordet!
 
Alla var mätta o belåtna o en del för mätta?!?
Fint julbord på Apertin!
Sist vi var här var det sommar (svensk sommar) på Åsas Bröllop!
 
Nej det fanns inte Tacos på julbordet! :)
Det är rester från igår! R är ute ikväll o killarna vaknade
vid 17:00 tiden, så de åt när de vaknade!
Det var nämligen Sundsta o Älvkullegymnasiets årliga
fotbollsturnering som pågår hela natten!
En tradition tydligen?!?
Tror de kom hem 07:00 imorse!
Har kommit hem från Pilatespasset ätit Tacos
o ser just nu på Ernst som gör polkagrisar!
Min jobbdator är körd! En svart skärm bara!
Diskmaskinen är fortfarande obrukbar!
Annars är allt det bra!
Imorgon ska vi upp o sjunga för Robert!
Jag har hittat på en födelsedagspresent som vi får se om det går hem?!
Jag kan inte berätta än, om han skulle kika in på min blogg?!?
:)
 
Väntar på att sista avsnittet av Morden i Sandhamn ska börja!
 
Ta det lugnt i julstöket....det gör jag!
 
<3
 
Kram Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar