Petra Nyman Art & Design

torsdag 20 december 2012

Blombud! Depeche Mode!

Hej fina! Idag är ingen vanlig dag idag är det min underbara mans födelsedag!
Morgonens skönsång, ljus, flagga, kaffe, macka, pepparkaka, o present på sängen!
Jag hade skrivit ihop ett kort på vad det var han skulle få i present!
Men inte vågat bokat eftersom jag inte var säker på vad han skulle tycka!
 
Men han blev jätteglad!
 
Depeche Mode i Maj i Budapest! 3 nätter på 5- stjärnigt hotell!
När jag såg att han verkade helnöjd! Var det bara att börja beställa!
Puh säger jag! Det tog sin lilla stund! Men nu är allt beställt o klart!
Vi fick sista platserna i planet o sista rummet på hotellet!
<3
 
Blombud från Roberts mamma o pappa!
Så otroligt juliga tulpaner! Fantastisk vackert! Från Nettans blommor!
 Blombud från världens bästa dotter till världens bästa pappa!
Gulligt att Bella skickat blombud till pappa från Linköping!
<3
Snyggaste 48-åringen ever!
 Ett blombud till!
 Kikade in hos mamma på em innan jag skulle ut i Julhetsen på stan!
Jag tror att nya valpen  kanske ska heta
Doris somnade helt plötsligt på skohyllan!
Jag har sprungit gatlopp på stan!
Herre gud vad allt tar tid! Folk o köer överallt!
Jag fick lite uträttat men långt ifrån allting är klart!
Vi köpte hämtmat (Thaimat) Jag åt Phad Thai som ser ut som Pölsa!
R åt någon wokad gryta men när jag kom hem hade de glömt
skicka med riset så det var bara att ge sig ut i kylan igen!
Vi kör lite födelsedagsmiddag på fredag eller lördag istället!
Imorgon kommer älskade Bella hem o på Lördag kommer underbara Jullan hit! 
 
 
Imorgon är det Pop- spinning igen!
Jag ska så klart köra något från Depeche Mode!
Tack Lena som inspirerade mig till Roberts födelsedagspresent!
Vi tar en drink där nere i Maj!
Jag kikar upp på tv:n o blir matt!
Ernst gör pappersrosor!
Ingen julstress där inte!
:)
 
Det var ju så där jag hade bestämt mig för att ha det!
 
Puss på er!
 
<3
 
/Petra
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar