Petra Nyman Art & Design

lördag 15 december 2012

Egowoman, lyxhustru! Dåligt samvete!

Med tanke på vilken helkväll vi hade igår i Örebro! Så var det bra gjort att hinna med frukosten som stängde 10:30. Så otroligt skönt med hottelfrukost även om jag inte är största fan av frukost!
Jo, jag vet att det är det viktigaste målet på dagen! Kaffe, levande ljus, soft julmusik o big snowflakes stora som snöbollar utanför höjde julstämningen enormt!
 
 

 
 Kl 12:00 gick vi ut på stan! Strosade runt o kikade!
 
 Till slut var vi tvugna att ta något att dricka!
Jag lekte "lyxhustru" o tog ett glas bubbel!
R som skulle köra hem fick nöja sig med Pepsi!
Sen tog vi en ny repa på stan!
 
Jag hittade så underbara stövlar på Scorett!
 
 Schnyyygingar!
 Superhäftiga!
 To die for snygga men to die for pris!
2500:-
Jag köpte inga för jag kunde inte bestämma mig!
Fy, vad jag ångrar mig i skrivande stund!
De här var ju hur snyyyyga som helst!
Men man vet att bara den 24:e har passerat så är priset ett helt annat?!?
Det är lite störande! Jag får ta en tur imorgon i Karlstad o se om de finns får vi se!
 
 
 

Efter stan bestämde vi oss för att ta en lunch innan vi åkte hem till Karlstad!
K1 eller Kungsgatan 1 är ett poppis ställe i Örebro!
Jag har varit där förut o det är jättemysigt o bra!


Förutom att jag tog en underbart god fisk som de kvaddade totalt!
De hade ringlat tryffelolja över hela anrättningen!
Vet ni vad! Tryffel står mig upp i halsen både till lukt o smak!
Blev inte värst mycket mat i min mage!
Som tur var hade de en fantastisk god mjuk pepparkaka med lingon till kaffet!
:)
 
När vi kom ut stod en liten kille och jobbade med
Musikhjälpens insamling för att ge barnen i slummen rent vatten!
Såklart hjälpte vi till med det!
 
Vilken jävla skit jag kände mig som lämnat fantastisk mat på K1!
Fy skäms Petra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar