Petra Nyman Art & Design

söndag 16 december 2012

Slår till direkt! 3:dje Advent!

Idag har jag varit o kört sista passen innan julschemat börjar på måndag!
Pilates o spinning, en sådan fantastisk kombination! På KMTI låg det fina julklappar till alla instruktörerna! Det var en kniv från Leif Mannerström o på insidan av locket fanns receptet på den omtalade Gorgonzolaspäckade oxfilén som var så populär att de till slut fick ta bort den från menyn!
Så då kom jag på 3:dje Adventsmiddagen! :)
Slår till direkt! Tack Janne, KMTI för julklappen!
 
 Jag försökte fota av receptet! Vet inte om ni kan se det?
Annars får jag väl återkomma när jag provlagat...... med receptet!
 Vad kan gå fel lixom?!?
Ingredienserna inhandlade!
Grädden var slut i affären! Helt tomt på hyllan!
 Då kom jag på att det går ju lika bra med Laktosfri grädde! Det fanns kvar!
 Förmodligen pågående knäcktillverkning på hela Hammarö just nu?!?
 Jag har också hunnit med påfyllning av mina fransar hos fina Linda!
Inget kladd, ingen mascara! I lööööve it!
 Adventsgodis måste vi ha! Även om jag mest tycker det ser fint ut!
Ligger nog inte kvar så värst länge till kan jag tro?!
Claes är på fotbollsavslutning på O´learys
 
Såg ni Så mycket bättre igår? Jag tyckte det var det absolut bästa avsnittet!
Sen kikade vi lite på Fredsgalan i Oslo!
Jessica Parker som var programledare o hennes Makeup artist som åkte dit för snatteri av två solglasögon på flygplatsen! What?!?!??!
 
Trevlig 3:dje Advent!
Här är Rods julskiva på! Jag ska ta tag i köket nu!
Diskmaskinen är trasig, jag hoppas vi får ordning på den imorgon!
Så länge är det bara att diska på till Rod Stewards julmusik!
Rätt mysigt ändå!
 
Jag återkommer med utlåtande av Leif Mannerströms
Gorgonzolaspäckade oxfilé!
 
 
Imorgon ska det bli en riktigt spännande dag!
 
Jag återkommer om det lite senare!
 
;-)
 
Kram Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar