Petra Nyman Art & Design

torsdag 6 december 2012

Tår i ögat! Nytt paket!

Så var det dags för Bella att åka tillbaka till Linköping igen!
Det är alltid så vemodigt när hon ska åka tycker jag även om jag vet att hon trivs hur bra som helst där med massa fina vänner! Det har iallafall varit hur mysigt som helst att ha henne hemma några dagar!Robert skjutsar hem henne o ska gå på hockey i Linköping ikväll!
Annars har jag precis kommit hem från min Powestep på Tieto! Jag har känt mig lite trött i kroppen ett par dagar men det gick bättre än vad jag trodde! Skönt med lite endorfinkick!
 
 Kör försiktigt nu finingar!
<3
 Igår hann jag även med ett litet spinningmöte på KMTI!
Det var bra tycker jag! Så vi blir samspelta i gruppen!
Vi är ju några instruktörer där, närmare bestämt 45 st!
På lördag ska vi ha julfest på KMTI!
Ska bli så kul att få träffa en massa underbara kollegor!
 
Lite roligheter ska vi ha denna torsdag tycker jag!
Snart ska jag gå lös på dessa paket!
Visar er sen!
 Perfect Home!
 Det är inte roligt att vara Chihuahua i vargavinter!
Elsa kände sig inte alls fin i denna utstyrseln!
 Den här var inte mycket bättre den! Men hon gick iallafall med R o Bella på promenad!
Men kissade inte en endaste gång!
Det gjorde hon på baksidan när hon kom hem o dräkten var avtagen! Haha
 Vi tog en hederlig Tacomyskväll igår! Bonde söker fru! Åhhh så gulliga de är! Jag döör! :)
Hade glömt köpa majs o oliver! Men det gick ner ändå!
Det gröna i mitten ser ut som diaré men det är min egenmixade!
Guacamole! Just for information!
 
 
Ha det så gott i stugorna!
Nu ska jag sätta fart!
Det här duger inte!
 
Kram på er!
<3
/ Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar