Petra Nyman Art & Design

tisdag 18 december 2012

Ny familjemedlem! En 08:a!

Mamma hade till slut bestämt sig för att Alice skulle få en kompis!
Så igår åkte vi o hämtade hem den här sötisen!
Vi hade ingen navigation igår den var trasig så vi irrade runt ett bra tag i Stockholm innan vi hittade till Tyresö! Vet inte hur många rondeller vi snurrade runt i?!?
 
 
 Här är vi på väg hem igen! Lika svårt var det att hitta tillbaka som att hitta dit! Hihi
Men till slut var vi på rätt spår! Vi satt mer eller mindre i bilen hela dagen! Trots det hade vi en jättemysig mamma dotter dag! På väg dit stannade vi på McDonalds o tryckte en varsin Big Mac!
 På hemvägen tog vi ett stopp för kaffe o den färskaste Lussebullen som precis kommit ur ugnen!
Hon sov i mitt knä hela vägen hem förutom kaffepausen då hon exemplariskt var ut o kissade!
Hon verkar vara hur trygg som helst, inte ett dugg skrajsen!
 Alice hade varit hemma hos oss hela dagen o när Claes hämtades från fotbollsträningen hade de med sig Alice hem till mamma! Då hade vi precis kommit hem så valpen fått snosa runt lite innan odjuret Alice kom o anföll! Vet ni det gick hur bra som helst o de är redan fantastisk bra kompisar!
De sov tom bredvid varandra inatt!
<3
Claes lockade till sig lite goooos!
 
Idag har jag jobbat, pratat i telefon hela dagen!
Jag har försökt få tag på vikarie till mitt spinningpass i em!
Vi ska nämligen på julbord med mitt andra jobb idag!
Dubbelbokad men det löste sig till slut! Inte så skönt att köra spinning med ett helt julbord i magen!:)
 
Så nu måste jag sätta fart!
Glöggmingel 14:30 o julbord kl 16!
Det blir årets första för min del!
 
<3
 
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar