Petra Nyman Art & Design

onsdag 17 oktober 2012

Incheckad på Clarion Design Hotell på Söder! Igen!

Det här har varit inplanerat sen länge!
Lite festligheter en sketen tisdag är inte fy skam!
Vi satte oss på tåget igår R o jag, Micke o Helena hoppade på i Hallsberg!
Per o Elisabeth åkte tidigare på morgonen från Örebro 
Vi bodde där jag o Bella bodde när vi var på Lady Gaga för inte så länge sedan!
Nära Globen! Men idag var det inte Lady Gaga! Långt ifrån!:) Men lika proffsigt!
Jag hittade klänningen långt ner i garderoben som jag köpte när Eva o jag var på tjejfest i Grums! :)
 
 Ett stort men trevligt designhotell! Tror det är Stockholms största hotell faktiskt?!?
Vi tog tunnelbanan till Skanstull från T-centralen! Världsvan när det gäller den biten nu?!?
 
Blir lika förvånad varje gång!
Solsidan finns på rikgtigt! Hehe
 
 Haha det går tunnelbana till Solsidan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar